miniDSP 2x4
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
miniDSP 2x4
heeft er iemand nog een miniDSP 2x4 (de oude, dus niet de HD versie) liggen? ik werd benaderd door iemand die er een zoekt
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: miniDSP 2x4
Ik heb je een whatsapp gestuurd met foto's van wat ik nog heb liggen.
Re: miniDSP 2x4
En anders heb ik er nog eentje. Zo eentje zonder behuizing.
Die heb ik hier ooit eens via het forum gekocht. Zou best eens kunnen dat dat nog van jou was
Die heb ik hier ooit eens via het forum gekocht. Zou best eens kunnen dat dat nog van jou was
