Brom

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Brom

Bericht door richard »

Mijn versterker, voorversterker en cd-speler zijn al wat ouder, maar voldoen voor mij nog prima.

Ontdekte ik afgelopen week toch een lichte brom. Weliswaar met het oor vlak voor de luidspreker, maar toch.

Met wat deduceren blijkt het aan de voorversterker te liggen, een Bryston BP-20 uit de jaren '90. Na meer dan 30 jaar toch de eerste slijtage?

Heeft dat ding een losse voedingstrafo in een apart kastje dat ik in het audiorek netjes boven de voorversterker had gezet.

Moet je dus niet doen. Met het kastje op enige afstand is de brom helemaal verdwenen.
Plaats reactie