Mijn versterker, voorversterker en cd-speler zijn al wat ouder, maar voldoen voor mij nog prima.
Ontdekte ik afgelopen week toch een lichte brom. Weliswaar met het oor vlak voor de luidspreker, maar toch.
Met wat deduceren blijkt het aan de voorversterker te liggen, een Bryston BP-20 uit de jaren '90. Na meer dan 30 jaar toch de eerste slijtage?
Heeft dat ding een losse voedingstrafo in een apart kastje dat ik in het audiorek netjes boven de voorversterker had gezet.
Moet je dus niet doen. Met het kastje op enige afstand is de brom helemaal verdwenen.
Brom
Moderator: Beheerdersteam
