Dus:
- ben je muzikant en ben je hiervoor te porren, laat dan even van je horen!
- ken je forumleden die ook muzikant zijn, wijs ze dan aub even op dit leuke initiatief.
asterduc schreef: ↑zo 06 apr 2025, 9:29Heel fijn dat het door gaat![]()
tot 12:00 moet ik een koorensemble begeleiden maar kan van daaruit rechtstreeks doorrijden naar Breda, ben ik er rond 13:00.
In de auto heb ik dan mijn zelfbouw basbox, basversterker en basgitaar, misschien leuk om die even in te pluggen.
Zijn er die dag nog muzikanten aanwezig?
![]()
rodi schreef: ↑zo 13 apr 2025, 16:23Ik ga mijn best doen om er ook bij te zijn, maar weet het nog niet zeker. Als ik er ben is er dus een muzikant aanwezig. Nog een bassist.
Bij animo kan ik mijn basstack meenemen. Ik gebruik de speakers nu als monitor in mijn werkkamer tot ik mijn eigen monitors ooit af ga krijgen. Ik zou ook nog de kleine surround speakers, die ik echt volledig zelf gemaakt en ontwikkeld heb kunnen meenemen. En de sub van het huidige project.
Als ik die goed wil demonstreren is het inmeten denk ik wel nodig. Dat gaat snel veel tijd kosten, dus ik weet niet of dit haalbaar is.
Maar bij animo ga ik kijken wat ik in overleg met de organisatie kan doen.
asterduc schreef: ↑zo 13 apr 2025, 17:00@ rodi
als het zelfbouw is, dan graag, maar anders heeft het weinig toegevoegde waarde denk ik.
@ iedereen
Het zou fijn zijn als er zich nog andere muzikanten melden (piano, gitaar, zang, drum, blaasinstrumrnt) dan zouden we een heel korte live opvoering kunnen doen van een paar songs.