Beste forumleden,
Ik heb net mn tweede auto gekocht. Mijn eerste auto heb ik niks aan veranderd omdat het een rammelbak was die het geld niet waard was. Nu ben ik de trotse eigenaar van een Peugeot 307 uit 2002 die nog in perfecte staat is. Aan deze auto wil ik wel het één en ander doen aan audio, echter heb ik daar de ballen verstand van. Ik ben op zoek naar een 1-din bluetooth radio die in de toekomst voorzien kan worden voorzien van een subwoofer en betere speakers. Ik weet alleen niet waar ik dan op moet letten met de aanschaf van zon radio omdat ik er vanuit ga dat niet elke radio daarvoor geschikt is. Zouden jullie mij kunnen helpen?
Groetjes, Niels
(newbie) Op zoek naar een goede 1 din
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: (newbie) Op zoek naar een goede 1 din
hoi Niels, welkom hier
feli met de aanwinst, veel blije kms gewenst
heb je nu met de (neem ik aan) fabrieksradio ook dingen als stuurbediening en zenderweergave op t dash?
feli met de aanwinst, veel blije kms gewenst
heb je nu met de (neem ik aan) fabrieksradio ook dingen als stuurbediening en zenderweergave op t dash?
Re: (newbie) Op zoek naar een goede 1 din
Dat is idd standaard bij de 307. Werkt heel fijn. Al zijn daar wel weer een aantal verschillende varianten van. Bij sommige zit ook een deel van de boordinstellingen via de radioknopjes. Dus die zomaar gaan vervangen is niet een simpel dingetje. De fabrieksradio van de 307 is overigens op zich prima (Blaupunkt).