over het kant & Klare spul dus
Moderator: Beheerdersteam
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » vr 21 mar 2025, 12:30
Verbaas u niet, verwonder u slechts...
John P
Berichten: 4374 Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht
Bericht
door John P » vr 21 mar 2025, 13:01
Het valt mij wel tegen dat de werknemers geen witte handschoentjes dragen.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » vr 21 mar 2025, 13:50
Dat filmpje duurt dik een half uur. Dat geduld heb ik niet. Vertel me maar in het kort waar ik me over moet verwonderen...
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » vr 21 mar 2025, 14:03
7k voor een mdf doos met multiplex front en 2 Seas drivers, maar 'hey, de woofer is van onbehandeld Duits papier' my god
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » vr 21 mar 2025, 14:19
Ach, what's new...
Walt
Berichten: 14139 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » vr 21 mar 2025, 15:19
Schijnt wel erg goed te klinken dat Devore spul.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » vr 21 mar 2025, 15:22
Dat komt door dat Duitse papier…
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » vr 21 mar 2025, 16:11
Walt schreef: ↑ vr 21 mar 2025, 15:19
Schijnt wel erg goed te klinken dat Devore spul.
Heb ze een keer gehoord met de 10" woofers, prima 2 weg idd, maar die zijn nog 10k duurder en daar zit gewoon een Seas A26 in hoor...
beijert
Berichten: 3080 Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen
Bericht
door beijert » vr 21 mar 2025, 17:06
Duits papier is gewoon erg duur, daar doe je niets aan.
De prijzen van AER gaan immers ook tot €160.000,- voor een enkele driver. Al had dat volgens mij ook prima voor anderhalve ton gekund.
TTS
Berichten: 897 Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03
Bericht
door TTS » vr 21 mar 2025, 19:41
Ik wil wel die pootjes nabouwen voor mijn La Petites...
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » vr 21 mar 2025, 20:34
beijert schreef: ↑ vr 21 mar 2025, 17:06
Duits papier is gewoon erg duur, daar doe je niets aan.
De prijzen van AER gaan immers ook tot €160.000,- voor een enkele driver. Al had dat volgens mij ook prima voor anderhalve ton gekund.
richard
Berichten: 11058 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » vr 21 mar 2025, 22:27
TTS schreef: ↑ vr 21 mar 2025, 19:41
Ik wil wel die pootjes nabouwen voor mijn La Petites...
Ikea BEKVÄM met inbussleutel.
Doet me denken aan zo'n Audio Note AN-E speaker. Ook goed maar behoorlijk aan de prijs.
Heeft het frommes ook een leuk filmpje over het maken van elementen door Denon op haar kanaal staan.
Laatst gewijzigd door
richard op za 22 mar 2025, 0:19, 1 keer totaal gewijzigd.
richard
Berichten: 11058 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » vr 21 mar 2025, 23:40
Shadow schreef: ↑ vr 21 mar 2025, 14:03
7k voor een mdf doos met multiplex front en 2 Seas drivers, ...
Wel 'Made in America'.
Mag Trump wel 400% tarrifs op speakers heffen om de concurrentie buiten de deur te houden.
TTS
Berichten: 897 Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03
Bericht
door TTS » za 22 mar 2025, 19:29
richard schreef: ↑ vr 21 mar 2025, 22:27
TTS schreef: ↑ vr 21 mar 2025, 19:41
Ik wil wel die pootjes nabouwen voor mijn La Petites...
Ikea BEKVÄM met inbussleutel.
Zo'n krukje staat hier al. Kan eens kijken hoe dat past, qua maat, qua smaak.
Het lijkt er wel een beetje op. Wellicht de onderste helft er af zagen....