Ik kreeg net door dat forumlid @Sodejuu: , Roger in het gewone leven, is overleden. Hij heeft hier weinig gepost, maar was op andere audiofora en in Audioclub Limburg actief en gerespecteerd, dus ik vermoed dat hij voor velen hier ook geen onbekende zal zijn.
Veel sterkte voor z'n nabestaanden met het verwerken van dit verlies.
https://www.high-endforum.nl/topic/1749 ... overleden/
forumlid Sodejuu overleden
Moderator: Beheerdersteam
Re: forumlid Sodejuu overleden
Ai, dat is even schrikken
Heb in het verleden veel persoonlijk contact gehad met hem en ook via het Hear forum destijds. Hij was zeer deskundig op het vlak van draaitafels en PU elementen. Een fijne en altijd behulpzame vent! R.I.P.
Re: forumlid Sodejuu overleden
Ook voor mij een bekende uit het forumverleden.
Sterkte gewenst voor de mensen die hem na waren.
Sterkte gewenst voor de mensen die hem na waren.
Re: forumlid Sodejuu overleden
Ik kende Roger persoonlijk, als lid van Audioclub Limburg, maar ook daarbuiten. Altijd behulpzaam en een goeroe op het gebied van draaitafels.
Roger had een week eerder helaas zijn moeder begraven. Ondanks dat ik hem de laatste tijd weinig gesproken heb, zal ik hem zeker missen.
Roger had een week eerder helaas zijn moeder begraven. Ondanks dat ik hem de laatste tijd weinig gesproken heb, zal ik hem zeker missen.
