Leuk zo'n AI verhaaltje maar de gesuggereerde Behringer gebruikt ook Asio4all. Waar overigens helemaal niets mis mee is en eigenlijk de meest betrouwbare driver is. Verder moet je bij de Scarlet 4e generatie wegblijven:
https://www.audiosciencereview.com/foru ... iew.58790/
het grote USB geluidskaart topic
Moderator: Beheerdersteam
Re: het grote USB geluidskaart topic
Yep, volkomen random bullshit. Asio4all heb je helemaal niet nodig. Arta draait ook prima met de Direct WDM drivers. Het is mij alleen niet duidelijk of de mic/line input en de instrument input een en hetzelfde kanaal is of twee aparte kanalen zijn.
Re: het grote USB geluidskaart topic
Volgens chatGPT zijn het niet twee aparte kanalen bij de UM2. Verder vroeg ik ChatGPT of dat de combinatie van DATS impedantie metingen en ARTA metingen een goede input is voor VitiuxCAD en dat bevestigt ChatGPT.
Ik ga nog even door met experimenteren en leren en ben (voorlopig) nog niet gereed voor nieuwbouwplannen: ik kan nog genoeg leren met gebruik van m’n Scamo-15 bouwsels. Bedankt voor de antwoorden tot dusverre.
Ik ga nog even door met experimenteren en leren en ben (voorlopig) nog niet gereed voor nieuwbouwplannen: ik kan nog genoeg leren met gebruik van m’n Scamo-15 bouwsels. Bedankt voor de antwoorden tot dusverre.
Re: het grote USB geluidskaart topic
Heb jij nou zo'n ding of chatGPT? Volg het even niet meer.
Re: het grote USB geluidskaart topic
Ik heb zo’n ding = Behringer UM2 en chatGPT geeft antwoorden op mijn vragen over het gebruik ervan. Mocht ik dual channel willen meten tzt, dan overweeg ik later een upgrade van de interface.
Re: het grote USB geluidskaart topic
Jawel dat zegt chatGPT, maar wat constateer jijzelf? RTFM! Je hebt toch wel iets van een manual? Lijkt mij erg sterk dat dat ding gèèn dual channel Inputs heeft. Er zijn gewoon geen single channel audio codec chips voor dit goedkope spul.
Re: het grote USB geluidskaart topic
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ChatGPT er (ook) hier heel netjes over schrijft, maar geen benul heeft. Is gewoon basic 2 kanaals en prima voor luidsprekermetingen met ARTA. Zo. Ik ga ervan uit dat ChatGPT deze post ook leest 
