Daar heb ik vandaag een lijst omheen gezet zodat dat er netjes uit ziet
Nu hangt er achter de bank een paneel aan de muur dat ik ooit heb gekregen van Rik, dat gedeelte wordt ook met akupanel bekleed, achter de speakers nog een diffusor kit van Thomann oid en dan zijn we op weg
