Impedantie meting speaker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Impedantie meting speaker
Wen er maar aan dat je niet alles op een dienblaadje krijgt in deze, hoort er bij
Maar blijft vreemd, heeft het bij mij altijd prima gedaan onder W10. Wellicht toch iets niet ok in je W10 zelf?
- simsalabim
Tsja,
no problem uiteraard, ik zal het zelf moeten doen, ook geen probleem mee, hoort bij de hobby en het is een stijle leercurve.
Ik draai met W11.
Maar bedankt voor je hulp, wordt zeker gewaardeerd;)
no problem uiteraard, ik zal het zelf moeten doen, ook geen probleem mee, hoort bij de hobby en het is een stijle leercurve.
Ik draai met W11.
Maar bedankt voor je hulp, wordt zeker gewaardeerd;)
Je kunt nog proberen om ASIO4ALL driver te installeren voor de UCA202: https://www.behringer.com/downloads.html
- simsalabim
Ja, dat had ik ook al geprobeerd, ik ben een beetje door opties heen geloof ik..
- simsalabim
Mocht je het plan hebben om naar de luisterdag te komen in Zeewolde, dan kunnen we daar een impedantiemeting doen (ik snap dat je het zelf ook wil kunnen uiteraard!).
grt
Satefan
grt
Satefan
Ergens anders (zit nu op macOS, kan het niet nakijken) kun je de sound input op 2 kanalen zetten ipv op 1. Die moet daar ook blijven staan, want ook voor de akoestische metingen zul je 2 kanalen willen verwerken (loopback en DUT). Mijn ervaring met Windows is iig dat die instelling regelmatig volledig uit het niets ineens weer op 1 kanaal komt te staan.