is voor deze versterker, de Nishiki ontworpen door Wim de Haan
Hij klinkt nu al prachtig met chinese 6n1 buisjes maar ik zou graag de Svetlana versie proberen
Wie heeft die nog liggen of weet een betrouwbaar adres om ze te kopen?
Svetlana 6n1-P
Re: Svetlana 6n1-P
Wim de Rotte heeft er 16 van diverse merken voor 5 euro het stuk, je kunt er in ieder geval eens vragen.
http://www.electrontubes.nl/Voorraad/buizen6.htm
http://www.electrontubes.nl/Voorraad/buizen6.htm
Re: Svetlana 6n1-P
Dank voor de link, ik heb hem een mailtje gestuurd!
Re: Svetlana 6n1-P
Wel goed nameten, de chinese 6n1 is niet precies hetzelfde als de russische 6n1p, en van die zijn er ook verschillende in omloop.
Haal even de datasheets erbij.
Maar ik denk niet dat er iets stuk gaat als je ze 1 op 1 vervangt.
Haal even de datasheets erbij.
Maar ik denk niet dat er iets stuk gaat als je ze 1 op 1 vervangt.
