Svetlana 6n1-P

Voor vraag naar gebruikte, audio-gerelateerde zaken of wellicht een dienst.... Hier a.u.b. géén vragen en discussies over verkoopadressen van nieuw spul. Die horen thuis in de bouwforums, waar anderen er ook iets aan kunnen hebben.
Gesloten
hoka
Berichten: 109
Lid geworden op: za 02 feb 2008, 16:54

Svetlana 6n1-P

Bericht door hoka »

Screenshot 2024-06-21 at 17.02.06.png
is voor deze versterker, de Nishiki ontworpen door Wim de Haan

Hij klinkt nu al prachtig met chinese 6n1 buisjes maar ik zou graag de Svetlana versie proberen

Wie heeft die nog liggen of weet een betrouwbaar adres om ze te kopen?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Svetlana 6n1-P

Bericht door ray5150 »

Wim de Rotte heeft er 16 van diverse merken voor 5 euro het stuk, je kunt er in ieder geval eens vragen.
http://www.electrontubes.nl/Voorraad/buizen6.htm
hoka
Berichten: 109
Lid geworden op: za 02 feb 2008, 16:54

Re: Svetlana 6n1-P

Bericht door hoka »

Dank voor de link, ik heb hem een mailtje gestuurd!
Gebruikersavatar
Jan Geert
Berichten: 1353
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 19:49
Locatie: Leiden

Re: Svetlana 6n1-P

Bericht door Jan Geert »

Wel goed nameten, de chinese 6n1 is niet precies hetzelfde als de russische 6n1p, en van die zijn er ook verschillende in omloop.
Haal even de datasheets erbij.
Maar ik denk niet dat er iets stuk gaat als je ze 1 op 1 vervangt.
Gesloten

Terug naar “Ter overname gevraagd”