Is hier iemand bekend met het verwisselen van de as met tandwielen in het laad systeem van de Marantz cd14? Een tand van het tandwiel is afgebroken waardoor de lade een beetje rammelend eruit komt. In de service manual staat hij wel ingetekend maar niet hoe hij vervangen dient te worden. Ik wil hem mogelijk zelf vervangen maar wil weten of het zelf te doen is. Alle tips ( foto's) welkom.
Hieronder het onderdeel
Alvast bedankt.
Verwisselen aandrijving lade Marantz cd14
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Verwisselen aandrijving lade Marantz cd14
je hebt verschillende mogelijkheden zo :
- Op zoek gaan naar iemand met een 3D printer en het tandwieltje laten namaken.
- Een defecte machine zoeken waar hetzelfde loopwerk inzit, en dat of de as overzetten.
Het zal in ieder geval een beste klus zijn om het geheel te demonteren en weer in elkaar krijgen zonder onderdeeltje of schroefjes over te houden.
- Op zoek gaan naar iemand met een 3D printer en het tandwieltje laten namaken.
- Een defecte machine zoeken waar hetzelfde loopwerk inzit, en dat of de as overzetten.
Het zal in ieder geval een beste klus zijn om het geheel te demonteren en weer in elkaar krijgen zonder onderdeeltje of schroefjes over te houden.
- Meridian
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Re: Verwisselen aandrijving lade Marantz cd14
Aan het nieuwe onderdeel kan ik komen. Mij gaat het erom of iemand ervaring heeft met het verwisselen.