Aansluitschema met 2 versterkers

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Sk3005
Berichten: 1
Lid geworden op: do 02 mei 2024, 19:13

Aansluitschema met 2 versterkers

Bericht door Sk3005 »

Hallo allemaal,

Heeft iemand misschien een aansluitschema voor het installeren van caraudio met 2 versterkers? 1 voor de luidsprekers en 1 voor de subwoofer? :yeah:
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Aansluitschema met 2 versterkers

Bericht door Olaf Analogue »

Goedemorgen Sk3005

Indien je voor de aankoop oplet dat de versterker voor de luidsprekers ook uitgangen, of een sub-out uitgang heeft zoals op onderstaande foto dan is het gewoon een kwestie dat de uitgang van de autoradio op de versterker van de luidsprekers wordt aangesloten, de sub versterker wordt dan weer op de uitgang van de eerste versterker aangesloten
output.jpg
1.jpg
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Aansluitschema met 2 versterkers

Bericht door Henkjan »

Hoi Sk3005, welkom hier
Sk3005 schreef: do 02 mei 2024, 19:16
aansluitschema voor het installeren van caraudio met 2 versterkers?
wat voor headunit heb je en welke versterkers?
Plaats reactie