Heeft iemand misschien een aansluitschema voor het installeren van caraudio met 2 versterkers? 1 voor de luidsprekers en 1 voor de subwoofer?
Aansluitschema met 2 versterkers
Moderator: Beheerdersteam
Aansluitschema met 2 versterkers
Hallo allemaal,
Heeft iemand misschien een aansluitschema voor het installeren van caraudio met 2 versterkers? 1 voor de luidsprekers en 1 voor de subwoofer?
Heeft iemand misschien een aansluitschema voor het installeren van caraudio met 2 versterkers? 1 voor de luidsprekers en 1 voor de subwoofer?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Aansluitschema met 2 versterkers
Goedemorgen Sk3005
Indien je voor de aankoop oplet dat de versterker voor de luidsprekers ook uitgangen, of een sub-out uitgang heeft zoals op onderstaande foto dan is het gewoon een kwestie dat de uitgang van de autoradio op de versterker van de luidsprekers wordt aangesloten, de sub versterker wordt dan weer op de uitgang van de eerste versterker aangesloten
Indien je voor de aankoop oplet dat de versterker voor de luidsprekers ook uitgangen, of een sub-out uitgang heeft zoals op onderstaande foto dan is het gewoon een kwestie dat de uitgang van de autoradio op de versterker van de luidsprekers wordt aangesloten, de sub versterker wordt dan weer op de uitgang van de eerste versterker aangesloten
