Een buizen reverb moet het worden.
Waarom geen digitaal dingetje?
Dan wordt het veel kleiner, compacter,geen glaswerk nodig,geen hoge spanningen...........
Nee, hier gaat het vooral om de klank,tenminste dat is de bedoeling
Eerst maar eens wat onderzoek doen
Fender kwam ooit met een standalone reverb,dat zag er ongeveer zo uit. Eigenlijk 3 buisjes.
Even verder zoeken kwam ik dit tegen op de Duitse Tube Town.
Een kitje wat daar verkocht wordt. Ja leuk,kunnen we het bouwen?
Even gekeken wat ik nog aan los spul heb liggen.
Genoeg,we gaan er voor en zien wel al doende
