Help - Luxman A-357 is stuk

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Help - Luxman A-357 is stuk

Bericht door ray5150 »

Ja, we zijn wel benieuwd of dat knopje ook bij jou versterker aanwezig is.
Gebruikersavatar
Martin66
Berichten: 220
Lid geworden op: ma 04 apr 2011, 18:54
Locatie: Amersfoort (zuid)

Re: Help - Luxman A-357 is stuk

Bericht door Martin66 »

Wel....De versterker is net weer gevonden. Hoe dan? :think:

Ben bezig met de garage om de vloer te bedekken met soft rubber. Daardoor moet alles van de 1e kant naar de andere, je weet wel.
En, oh ja, bijna vergeten, de vrouw mag er geen last van hebben hè. :schoon:

Dus... effentjes geduld nog heren. Dames gaan nou eenmaal voor hè :mrgreen:
Plaats reactie