Help - Luxman A-357 is stuk
Moderator: Beheerdersteam
Re: Help - Luxman A-357 is stuk
Ja, we zijn wel benieuwd of dat knopje ook bij jou versterker aanwezig is.
Re: Help - Luxman A-357 is stuk
Wel....De versterker is net weer gevonden. Hoe dan?
Ben bezig met de garage om de vloer te bedekken met soft rubber. Daardoor moet alles van de 1e kant naar de andere, je weet wel.
En, oh ja, bijna vergeten, de vrouw mag er geen last van hebben hè.
Dus... effentjes geduld nog heren. Dames gaan nou eenmaal voor hè
Ben bezig met de garage om de vloer te bedekken met soft rubber. Daardoor moet alles van de 1e kant naar de andere, je weet wel.
En, oh ja, bijna vergeten, de vrouw mag er geen last van hebben hè.
Dus... effentjes geduld nog heren. Dames gaan nou eenmaal voor hè
