Voor de versterking wilde ik een gitaarversterker gebruiken.
Na wat geGoogle kwam ik een microfoontje van Grundig tegen die daar zeer geschikt voor zou zijn,
De GDM312. (werd geleverd bij vroegere Grundig bandrecorders)
Op het net werden ze omgebouwd van DIN3 naar 6,3mm jack,natuurlijk geen enkel schema te vinden
Iemand op het forum een idee hoe dit aan te sluiten?
