Luisterdag amsterdam en omstreken

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Ik heb geen bezwaar tegen parkeergeld

eens
17
63%
oneens
7
26%
kom met de trein/bus
3
11%

Totaal aantal stemmen: 27

ray5150

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door ray5150 »

meooms schreef: wo 20 dec 2023, 2:41
Vanwege gezondheidproblemen hoop ik erg dat er een luisterdag in Noord-Holland komt. Amsterdam is lastig inderdaad en errg duur.
Iets ten noorden van Amsterdam is alles voor betaalbaarder. Is bv Vd Valk Hotel Akersloot heeft parkeren, veel zalen etc. Ligt aan de A9!
Dat ik daar in de buurt woon is natuurlijk helemaal toevallig.. :-)
Ik denk dat de beschikbaarheid van een ruimte niet zozeer een probleem vormt, maar meer de kostten die eraan hangen.
Het moet natuurlijk een aardigheidje blijven, en bij een commerciële aanbieder ben je zomaar 500 euro kwijt voor een dagdeel.
richard

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door richard »

Sportclub, dorpshuis of verenigingsgebouw bijvoorbeeld, ondersteun je die ook een beetje zonder winstoogmerk. In Ermelo het dorpshuis, Beetsterzwaag was het oefenzaaltje van de fanfare. In Groningen heeft Homer de toneelzaal van de school georganiseerd.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”