Beste leden, onlangs heb ik een Marantz st7001 tuner bemachtigd. De tuner werkt nog prima op FM. Bij de DAB (geen DAB+) optie kan ik met een externe antenne prima zenders ontvangen, althans dat laat de display zien. Maar ik krijg hier geen geluid. Ook niet via de digitale uitgangen, zowel optisch als via de cinch niet. Ik weet overigens niet of die DAB zomaar op een willekeurige dac aangesloten kan worden. Het werkt in ieder geval niet met mijn metrum octave 2 dac. Die geeft overigens wel aan dat er signaal wordt aangeboden.
Weet weet raad?
Groeten Hans
DAB van Marantz st7001
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: DAB van Marantz st7001
Alle Dab apparatuur is niet compatibel met Dab +. Helaas pindakaas.
