Nu zit ik alleen te twijfelen of het zin heeft om 3-weg te gaan of dat ik beter 2-weg kan blijven.
Optie 1:
Een drie weg systeem. Twee 165KEP's voor de bas in een basreflex kast(f3@35Hz). Een 165KEP als middentoner en de WA10 als tweeter.
Optie 2:
Een 2-weg systeem. Twee 165KEP's voor de bas en middentonen in een basreflex-kast. De WA10 als tweeter.
Ik denk zelf dat optie 1 een erg goede zou zijn. Zo kan er een 165KEP zich helemaal concentreren op het middengebied, zeg even tussen 300Hz en 3500Hz. Aan de andere kant is optie 2 natuurlijk goedkoper en is de scheiding tussen bas en midden misschien onzin als het dezelfde driver betreft. Graag jullie mening!
