Voor vijf euro per stuk neem ik er wel een paar over
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dan mag het wel group buy worden...
Voor vijf euro per stuk neem ik er wel een paar over
Voor vijf euro per stuk neem ik er wel een paar over
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Is gewoon een magazijnopruiming, denk dat ze er twee hebben liggen....
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik meen dat ik vanmorgen zag staan dat er 5 op voorraad waren.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Rekenles voor ZBA dummies: Vanmorgen 5 op voorraad, 2 bijgedacht, kom je op 2 + 5 = 7 stuks op voorraad 
Misschien kan Joram een leuk prijsje maken voor allemaal?
Misschien kan Joram een leuk prijsje maken voor allemaal?
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Mwah, dan kom je nu uit op (230/220)*22 = 23V
Ook best prima
Wordt eerder afwikkelen dan trouwens
Ook best prima
Wordt eerder afwikkelen dan trouwens
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik bedoel natuurlijk voor de primaire een extra wikkeling anders gaat de trafo brommen op 230v is mijn ervaring met de ILP trafo's Bart . Trouwens ook Amplimo...Dus blijft 22v secundair.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
We hebben recent in het Phonodude topic van Democles gezien dat 220V trafo's niet zo'n goed idee meer zijn iig.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wisselt erg per merk. Amplimo en ILP (vaak zelfde Ierse fabriek w.b. 220V exemplaren) zijn krap aan op 230V. Maar andere zijn wat ruimer bemeten en beginnen pas bij 250V het benauwd te krijgen. Blijft gewoon een gok!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
De Hypex modules zijn weg, zou Joram ze in de pocket hebben..?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Een Metrum Hex dac voor € 1100,- in het zwart.
https://link.marktplaats.nl/m2042113593
https://link.marktplaats.nl/m2042113593
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Meh
Daar zal de verkoper van het ding inmiddels zelf ook wel achter zijn..
Twee weken geleden werd er hier trouwens ééntje aangeboden voor € 400,- minder.
Audio Analogue Puccini (zwart) € 2850,-
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... uccini-occ
Metrum Acoustic HEX (zwart) € 1100,-
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... mpling-dac
Totaal € 3950,- en veeuul meer muziek dan een grijs en grauw klinkende Hegel
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Deze past goed in de OT-variant van dit topic in de kantine, dus ik heb hem even daarheen verplaatst.Op Marktplaats zit er weer eens eentje die denkt dat buizen van goud ...
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Holo Audio – Spring II DAC Level 1 (R2R – DSD1024)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 2r-dsd1024
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 2r-dsd1024
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
ScanSpeak 18W8542
€ 150,00
https://link.marktplaats.nl/m2041225191 ... ialbuttons
ScanSpeak 18W8545
€ 150,00
https://link.marktplaats.nl/m2042074300 ... ialbuttons
€ 150,00
https://link.marktplaats.nl/m2041225191 ... ialbuttons
ScanSpeak 18W8545
€ 150,00
https://link.marktplaats.nl/m2042074300 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Art Speak Opruiming: Mundorf M Res 20 Supreme weerstanden
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m2042714971 ... ialbuttons
Jantzen Superior Z Cap, diverse waarden, zie omschrijving
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m2040691072 ... ialbuttons
RIKE Audio S-Cap (Alu) Paper In Oil 600V Capacitors
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m2040704261 ... ialbuttons
En meer mooi spul
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m2042714971 ... ialbuttons
Jantzen Superior Z Cap, diverse waarden, zie omschrijving
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m2040691072 ... ialbuttons
RIKE Audio S-Cap (Alu) Paper In Oil 600V Capacitors
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m2040704261 ... ialbuttons
En meer mooi spul
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die Z caps zijn wel goedkoper maar nog niet echt veel…
