Beetsterzwaag 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Beetsterzwaag 2023
Tot onze spijt laten Ytzen (Weidok) en ik jullie weten geen ZBA luisterdag 2023 in Beetsterzwaag te organiseren.
Bedankt voor jullie creatieve bijdragen en de meegebrachte gezelligheid de afgelopen jaren.
Bedankt voor jullie creatieve bijdragen en de meegebrachte gezelligheid de afgelopen jaren.
Re: Beetsterzwaag 2023
Ach, jammer.......
Was jarenlang voor mij en menig collega, aangestoken door mijn enthousiasme m.b.t. zelfbouw, een vast jaarlijks uitje.
Dank daarvoor !!
Was jarenlang voor mij en menig collega, aangestoken door mijn enthousiasme m.b.t. zelfbouw, een vast jaarlijks uitje.
Dank daarvoor !!
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Meen je dat? De laatste was amper 8 maanden geleden, en nog maar 4 maandjes slapen, dan is er wéér een.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Dat de volgende rede nabij is.
Wikipedia schreef:De Grondwet, artikel 65, stelt het duidelijk: 'Jaarlijks op de derde dinsdag van september
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Dat had ik beter kunnen doen i.p.v. 's nachts onderhoud plegen, en de portal en servervoorbereidingen doorschuiven naar de dag.
Het was trouwens best een flauw grapje hoor. Hopelijk heb ik daarmee geen patent overschreden.

Het was trouwens best een flauw grapje hoor. Hopelijk heb ik daarmee geen patent overschreden.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Snap de grap nog steeds niet. Mijn vraag was gewoon waarom ons Friese team de handdoek in de ring gooit.
Jij gaf aan de reden te missen, Marp gaf aan wanneer de volgende troonrede weer is.
- Leeuwarden