Ik ben een TEAC PD-H500 aan het oplappen dat vol hondenhaar zat waardoor de lade niet meer goed open en dicht ging.
Toen ik de CD lade eruit haalde is er een stukje metaal 'ergens' van losgekomen, ik kan alleen totaal niet vinden waar deze vandaan kwam. In de service manual wordt het niet eens genoemd (enkel een tekening van het complete loopwerk).
Iemand een idee? Ik vermoed dat het een veertje is, dat de CD lade moet aandrukken zodat het niet alle kanten op gaat bij in- en uitschuiven. Ik zie alleen nergens plek waar het vandaan kon komen
