Even voorstellen en meteen een vraag.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Remco Driesen
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 07 mei 2023, 13:11

Even voorstellen en meteen een vraag.

Bericht door Remco Driesen »

Hoi,
Ik ben Remco 28 jaar en kom uit Alphen (NB)
Ik was op de luisterdag in Breda en was erg onder de indruk over de super gave speakers die ik daar heb mogen beluisteren .
Nu ben ik zelf bezig met een 3way speaker .....

Mod: project afgesplitst, lees hier verder.
Bijlagen
IMG_20230603_134409.jpg
IMG_20230730_120834_HDR.jpg
IMG_20230727_215447_HDR.jpg
IMG_20230730_120210_HDR.jpg
Laatst gewijzigd door Marp op di 08 aug 2023, 6:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: project ondergebracht in de luidsprekersectie.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Even voorstellen en meteen een vraag.

Bericht door Shadow »

Welkom Remco! Open een draadje in het luidspreker subforum en je zal genoeg advies krijgen :goedzo:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even voorstellen en meteen een vraag.

Bericht door Henkjan »

gaaf project Remco!
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Even voorstellen en meteen een vraag.

Bericht door hardbats »

Welkom Remco! Dat ik jou hier tegen zou komen zeg :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ouwebok
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 07 jan 2009, 18:22
Locatie: Amsterdam

Re: Even voorstellen en meteen een vraag.

Bericht door Ouwebok »

Hoi Remco, welkom! Je bent al goed in de weer…
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Even voorstellen en meteen een vraag.

Bericht door Marp »

Welkom Remco. Luisterdagen zijn inderdaad vaak een goede bron voor inspiratie. Leuk om te zien dat je na Breda zo voortvarend aan de slag bent gegaan. Mocht je wat tekst missen: het projectgedeelte van dit draadje heb ik ondergebracht in de luidsprekersectie.
Zie: viewtopic.php?t=31572
Plaats reactie