Hoi,
Ik ben Remco 28 jaar en kom uit Alphen (NB)
Ik was op de luisterdag in Breda en was erg onder de indruk over de super gave speakers die ik daar heb mogen beluisteren .
Nu ben ik zelf bezig met een 3way speaker .....
Mod: project afgesplitst, lees hier verder.
Even voorstellen en meteen een vraag.
Moderator: Beheerdersteam
-
Remco Driesen
- Berichten: 9
- Lid geworden op: zo 07 mei 2023, 13:11
Even voorstellen en meteen een vraag.
Laatst gewijzigd door Marp op di 08 aug 2023, 6:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: project ondergebracht in de luidsprekersectie.
Reden: project ondergebracht in de luidsprekersectie.
Re: Even voorstellen en meteen een vraag.
Welkom Remco! Open een draadje in het luidspreker subforum en je zal genoeg advies krijgen 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Even voorstellen en meteen een vraag.
Welkom Remco. Luisterdagen zijn inderdaad vaak een goede bron voor inspiratie. Leuk om te zien dat je na Breda zo voortvarend aan de slag bent gegaan. Mocht je wat tekst missen: het projectgedeelte van dit draadje heb ik ondergebracht in de luidsprekersectie.
Zie: viewtopic.php?t=31572
Zie: viewtopic.php?t=31572
