3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Klinkt het niet goed dan?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Mooie aanwinsten Walter! 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Bedankt Dre!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Haha, dat zie ik niet gebeuren, is vrij stevig en zit in de draden gezogen zo lijkt het.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als dat gebeurt, even flink boenen en je hebt een prachtige vloer. Service van de zaak, zeg ik maar.
Groet,
Leobus
(Dat boenen moet je wel zelf doen!)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Valt er te boenen aan een Ikea laminaatvloer?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Vanwaar de variac?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De variac loopt via een door TvW gebouwde gelijkrichter (zit in houten kistje onder de variac) naar de audiolamp. Dit is de meeste recente manier van voeden van de audiolamp, eerder gebruikte men een dimmer of alleen een variac.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ah sfeerverlichting 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat kan, maar de bedoeling is eigenlijk dat je hem in het donker maar net ziet gloeien, dus overdag lijkt het dan net of die uitstaat.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zou het een idee zijn, om de sfeerverlichting in huis te verbeteren, een videospeaker neer te zetten. Hoeft maar heel zacht te spelen om de lichtval te verbeteren.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Muzikale sfeerlampjes doet mij aan de dagen van Tandy terug denken met die blikken Disco lampen. Sfeerlampjes heb je toch alleen nodig als de muziek zelf niet genoeg sfeer heeft? 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zullen we anders afspreken dat dit de laatste keer is voor grappen over de audiolamp, die kennen we nu wel toch?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Luisteren in donker geeft ook meer zwart op de achtergrond…
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Oh, oeps…
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
In ieder geval niet genoeg licht voor fatsoenlijke foto.... 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Joram vroeg waarvoor de Variac was, zo kwam de lamp weer ter sprake. Toevallig stond de Variac op de foto, ging natuurlijk om Leobus zijn kabellifters.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
@ds23man: ik heb suneclipse screens opgehangen, dus nog minder licht.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik hoop dat er wat overblijven, of dat er een twee batch komt, ik wil er MEER… 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik ga de tweak verder niet verdedigen, Leobus heeft een nette prijs per drager gemaakt, de functie van de tweak is duidelijk, de kabel van de grond houden, ik zeg deze tweak is 100% effectief!
Weet jij trouwens wel zo zeker dat je al die verschillen in DAC’s hoort, de frequentie curves zijn natuurlijk nagenoeg hetzelfde als je deze zou nameten..?
Weet jij trouwens wel zo zeker dat je al die verschillen in DAC’s hoort, de frequentie curves zijn natuurlijk nagenoeg hetzelfde als je deze zou nameten..?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Kom wat ruimte te kort in het luisterkamertje voor de andere hobby; oude lego en fischertechnik. Het zet niet veel zoden aan de dijk maar ik had een onbenut hoekje, bij de Bauhaus wat 30x30x5 zwevende planken gehaald, ziet er netjes uit al zeg ik het zelf, mogelijk gelijk wat diffusorwerking in de hoek:
