[ Bekijk op youtube ]
Festool exo skelet
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Festool exo skelet
Als abonnee vd nieuwsbrief en liefhebber van Festool kreeg ik dit filmpje in de mailbox. Ik wil het jullie niet onthouden. Zou een goede 1 april grap zijn geweest
maar het ding is gewoon te koop.
[ Bekijk op youtube ]
[ Bekijk op youtube ]
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Festool exo skelet
En hoe lang gaat dit overleven op een bouwplaats?
Wel een mooi ding om arbo technisch verantwoord je caviahok te verschonen.
Wel een mooi ding om arbo technisch verantwoord je caviahok te verschonen.
Re: Festool exo skelet
De eerste iPad was ook een mislukte telefoon die S.Jops de zaal in slingerde met de opmerking: "Zie maar wat je er mee doet".... 
