en het aantal henry heb ik gegokt
Uitgangstrafo's (UGT) voor buizenversterkers meten.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Uitgangstrafo's (UGT) voor buizenversterkers meten.
die heb ik van een trafo dus die die weerstand van de spoelen kloppen wel aardig en ik nam aan dat als je een r van een bepaaldewaarde neem er precies de helft op de spoel staat als je aan de waarde komt van de weerstand en die kwam bij mij op 2 kb per helft dus een RAA van 4kb
en het aantal henry heb ik gegokt
en het aantal henry heb ik gegokt
