Uitgangstrafo's (UGT) voor buizenversterkers meten.

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
nl3prc
Berichten: 1305
Lid geworden op: di 08 nov 2011, 15:07
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Uitgangstrafo's (UGT) voor buizenversterkers meten.

Bericht door nl3prc »

die heb ik van een trafo dus die die weerstand van de spoelen kloppen wel aardig en ik nam aan dat als je een r van een bepaaldewaarde neem er precies de helft op de spoel staat als je aan de waarde komt van de weerstand en die kwam bij mij op 2 kb per helft dus een RAA van 4kb
en het aantal henry heb ik gegokt :oops:
Afbeelding 045.jpg
Plaats reactie