Mijn luidsprekers waren voor wat betreft het gewicht best wel pittig, toen ik op zoek was naar een oplossing van de storende trillingen die mijn buren hoorden, moest ik dus weten welke uitvoering ik nodig had.
Dus de personenweegschaal gepakt en daar kwam ik op de uitkomst van 92 Kilo.
Dat zit er nog steeds onder. Mijn audio kompaan uit die tijd heeft een paar grote Duntech's waar wij dezelfde oplossing voor vonden. Dan weet je dat je soms wel wat kunt proberen, en dat gebeurt dan ook wel. Dan de zoektocht naar wat doet het was bij een gesprek met Leo Busscher dan, zou jij die ringen ook eens willen proberen?
Hij wilde blijkbaar een serieuze beoordeling, en wist wel dat ik redelijk nuchter met dit soort dingen omga.
Ik kreeg de set van 4 opzetten en de manier waarop ze toegepast/gebruikt zouden moeten worden.
De 4 blokken met de kogels er maar eens onder gezet zoals aanbevolen, en nu alweer wat gewend aan de huidige situatie, eens zitten luisteren.
De oplettende kijker had ze al kunnen ontdekken. Door het feit dat je tegelijker tijd ook met andere dingen bezig bent is dat niet de juiste methode, dus nu eens met/zonder en anders gedaan. 1.
2.
De laatste foto, maar het effect was correct.
Dan natuurlijk het resultaat, ik hoor nog geen grote verschillen als die er zijn, onder de voet foto 2. is het iets stabieler, lijkt het.
Bij de geduide correcte foto 1. daar is het mogelijk wat losser in beeld.
De effecten in geluidsbeeld zijn niet zo groot als bij de voeten van de luidspreker, die er ook voor zorgen voor een wiebelende opzet, maar het gewicht van de streaming Soekris DAC is niet zo idioot groot.
Als iemand het wil horen, je bent welkom.
De bedoeling om het met een paar andere luisteraars te doen is nog niet gelukt, tijd en afspraken.
Ik zal eens contact opnemen met Leo, voor hoelang de proef mag duren, anders zie ik hem waarschijnlijk aankomende donderdag bij de AVMN.