4 paar J50/K135 mosfets
4 paar J50/K135 mosfets
4 paar hitachi J50/J135 Mosfets
Ooit gekocht als reserve voor mijn A30 hybride versterker.
Vraagprijs 100 euro
Ooit gekocht als reserve voor mijn A30 hybride versterker.
Vraagprijs 100 euro
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
nu 75 euro......
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Kan ik hier een optie op nemen ? Deze week beslis ik .
Heb jij de A30 gebouwd , zoja , hoe beschrijf je de klank etc. ?
Heb jij de A30 gebouwd , zoja , hoe beschrijf je de klank etc. ?
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
FR_Aad ,
Je gaat me toch niet zeggen dat deze verkocht zijn aan u ?
Je gaat me toch niet zeggen dat deze verkocht zijn aan u ?
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Aad bedoeld misschien wat anders, denk niet dat hij ze gekocht heeft...
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Laat maar weten, ik heb toentertijd de A30 gebouwd.
Klan is lastig te omschrijven omdat het een hybride versterker betrof, en de gebruikte buis veel invloed heeft op de klank.
Maar een aangename buizen klank, dus niet analytisch
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
heb ze toentertijd aan forumlid HenkJan verkocht.......
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Verplaats het dan even naar het archief.
Zijn ze nu verkocht of niet ?
Zijn ze nu verkocht of niet ?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Zo te zien werd je optie toegewezen, dus vermoedelijk bedoelde Johan dat hij de A30 toendertijd verkocht.
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Johan , kan je me even een berichtje sturen als de fets nog te koop zijn .
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Excuus voor de verwarring, had al een tijdje niet meer op het forum gekeken.
voor iedereen ze zijn nog steeds te koop........
voor iedereen ze zijn nog steeds te koop........
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Is de advertentie nog actueel, of kan hij inmiddels dicht?
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
jazeker
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Jazeker > de advertentie is nog actueel
of
Jazeker > de advertentie kan worden afgesloten
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Waarschijnlijk zal het September zijn voor je daar antwoord op krijgt. 
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
het is nu september, dus net op tijd met een reactie
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4780
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Maar de vraag van Marp blijft onbeantwoord, ik denk dat dichtgooien het beste is.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Wordt vervelend nu. TS svp duidelijkheid anders slotje.
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
fets zijn nog steeds beschikbaarOlaf Markus schreef: ↑ma 11 sep 2023, 21:03Maar de vraag van Marp blijft onbeantwoord, ik denk dat dichtgooien het beste is.
zelfbouw.png
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
Excuus voor de onduidelijkheid fets zijn nog steeds te koop.
Vraagprijs 75 euro
Vraagprijs 75 euro
Re: 4 paar J50/K135 mosfets
De fets zijn verkocht, advertentie kan gesloten worden
