Skytronic woofers
Skytronic woofers
Te koop :
Vier Skytronic 15 inch woofers .
Niet mishandeld , nog in goede staat .
Vraagprijs : 120 Euro voor 4
Vier Skytronic 15 inch woofers .
Niet mishandeld , nog in goede staat .
Vraagprijs : 120 Euro voor 4
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Skytronic woofers
Weliswaar niet zo'n bekend merk, maar ziet er uit als heel veel woofer voor het geld!
Re: Skytronic woofers
Ze zaten per 2 in een gesloten kast .
Skytronic is altijd een beetje onderschat geweest .
Zijn zeer degelijk en robuust gebouwd en kunnen hard gaan .
Skytronic is altijd een beetje onderschat geweest .
Zijn zeer degelijk en robuust gebouwd en kunnen hard gaan .
Re: Skytronic woofers
Het moet gezegd. Dat zijn inderdaad een stel beste magneten die erachter hangen. 
Re: Skytronic woofers
Lijken mij een kopie van bepaalde JBL woofers, kan ff niet op type komen.
Re: Skytronic woofers
Bedoel je mss JBL 2226H bv ?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Skytronic woofers
Item No.: 902.445
Re: 7
Le: ...
Fs: 48
Qms: 12.8
Qes: 0.53
Qts: 0.51
Sd(CM2): 117
Vas(L): 94
Cms(uM/N): 934
Mms(g): 112
Rms: ...
BxL: 21.2
SPL_1W/1m2: 96
Prms(W): 400
Pmax(W): 800
Xmax: 4
Bron:http://www.skytronic.com/rsc/doc/thielesmall_902127.pdf
Bron: https://www.avsl.com/assets/downloads/t ... 902127.pdf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Skytronic woofers
Ja het lijkt allemaal op elkaar. Skytronic is een gerenommeerd Taiwanees merk die veel OEM elektronica maakt, wij betrokken SMPS van ze destijds, erg betrouwbaar spul. Maar daar is dit beslist niet van
Re: Skytronic woofers
Klopt de Sd van 117 wel in relatie tot een 15 inch woofer?
En 4mm xmax is ook wel erg minimaal voor dat type woofers...
En 4mm xmax is ook wel erg minimaal voor dat type woofers...
Re: Skytronic woofers
Bij de skytronic woofers is de conus in tegenstelling tot andere 15'' inch ondiep en kijk ook even naar de resonantie frequentie . Deze verklaard wel de mindere xmax .
Re: Skytronic woofers
Sd gaat om het geprojecteerde oppervlak, diepte van de konus speelt geen rol, 117 cm2 voor een 15 inch is onzin natuurlijk.
Xmax en resonantie hebben ook weinig met elkaar te maken, een enorm zwaar membraan met enorme xmax maar met kneiterstijve ophanging kan ook hoge Fs hebben.
Xmax en resonantie hebben ook weinig met elkaar te maken, een enorm zwaar membraan met enorme xmax maar met kneiterstijve ophanging kan ook hoge Fs hebben.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Skytronic woofers
is het niet 117 sqin?
Re: Skytronic woofers
Weet wel dat ze altijd naar behoren gepresenteerd hebben .
Re: Skytronic woofers
Aangepast 100 Euro voor 4
Re: Skytronic woofers
Jammer dat je zo ver weg woont.
Re: Skytronic woofers
Yup, wil ik wel hebben ! graag pb ...
Re: Skytronic woofers
Gereserveerd
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Skytronic woofers
Naar ik aanneem, is deze advertentie niet meer actueel.
Stuur anders maar even een PB'tje om het te heropenen.
Stuur anders maar even een PB'tje om het te heropenen.
