Draai het eens om Fred, wat begrijp je wel ?
Ik ben maar eens even in de manual gedoken. ze verstaan bij Hypex wel de kunst om relatief simpele dingen ingewikkeld uit te leggen.
F1 en F2 zijn de input voor de netspanning, waarbij F1 de Nul (blauw) is, en F2 de Fase (bruin). F1 gaat direct naar de uitgangen en F2 is geschakeld.
(als je de stekker verkeerd om in het stopcontact steekt klopt dit verhaal natuurlijk niet meer...

)
De uitgangen. F6 en F7 zitten direct achter F1, en F5 en F8 worden geschakeld achter F2.
Conclusie vooralsnog is dat je tekening niet klopt.
Je hebt een trafo op de (geschakelde) fase aan gesloten, en de ander op de (directe) Nul.
Als ik het goed begrijp zou je de binnenste 2 geleiders op je tekening moeten kruisen voor een goede werking.
Dus 1 trafo op F7 en F5, en de andere op F6 en F8.
Ook is belangrijk om draadbrugje te zetten op de binnenste 2 connectoren van de groene 4 punts printconnector.
(alles onder voorbehoud natuurlijk, ik heb nog nooit zo'n ding in het echt gezien...)