Al meer dan 10 jaar ben ik in het bezit van een setje DM2a's van B&W. Deze klonken/klinken best goed, echter waren de kasten in slechte staat. Ik heb een weekje vrij, tijd om ze eindelijk eens onderhanden te nemen.
De oude vernis is weggeschuurd, het fineer is bijgewerkt en de eerste nieuwe laklaag is aangebracht...
Maar kan ik ook het geluid upgraden?
Condensatoren? (Degraderen weerstanden en spoelen?)
Momenteel zitten er bruine ITT condensatoren op het filter.
Is het de moeite waard om deze condensatoren te vervangen?
Welke budgetvriendelijke condensatoren komen in aanmerking? (Niets voor niets, maar nu ook geen fortuin
Schema's en cross komen overeen met de afbeeldingen op volgende site:
https://theartofsound.net/forum/showthr ... rity-check
3x 3,3uF
1x 1,5uF
1x 0,47uF
1x 0,68uF
Alvast dank!
