Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Hans Nootdorp
Berichten: 2036 Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp
Bericht
door Hans Nootdorp » di 24 mar 2020, 10:51
Ha Jan. Heftig om te horen. Echt belangrijke zaken eerst he. Luidsprekerbouw is een hobby. Komt wel weer. Sterkte.
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » di 24 mar 2020, 11:08
Zo, dan komt het wel dichtbij, Jan. Heel veel sterkte!!
molekuul
Berichten: 507 Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle
Bericht
door molekuul » di 24 mar 2020, 15:11
Sterkte Jan !
VintageHarry
Berichten: 2410 Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem
Bericht
door VintageHarry » di 24 mar 2020, 15:34
Da’s schrikken, zo komt het wel heel dichtbij. Sterkte, Jan!
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 22 apr 2022, 16:54
Nou....
Ik ben er klaar voor.
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » vr 22 apr 2022, 17:08
Ik ook wel, maar zou het niet makkelijker zijn om daar een nieuw topic voor te openen, in plaats van die ouwe koeien omhoog te halen ?
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » vr 22 apr 2022, 17:19
Ik houd wel van oude koeien:
AtomHeartMotherCover.jpeg (34.1 KiB) 579 keer bekeken
Pjotr
Berichten: 36741 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » vr 22 apr 2022, 17:33
Heb je pech. De oude koeien van vroegâh zijn nu allemaal dood....
En tegenwoordig worden ze niet meer oud
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 22 apr 2022, 17:35
WrineX
Berichten: 1166 Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door WrineX » za 23 apr 2022, 19:43
dre schreef: ↑ vr 22 apr 2022, 16:54
Nou....
Ik ben er klaar voor.
haha , ik nog niet
maar ben er wel aan toe. schop onder mijn kont om wat projecten af te maken
+ vorige project is nog niet eens af of ik wil eigenlijk iets nieuws maken hehe
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » za 23 apr 2022, 20:30
Ik heb nou niet de indruk dat je je echt hoeft te haasten. Er is nog geen enkele aankondiging bekend gemaakt.
WrineX
Berichten: 1166 Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door WrineX » za 23 apr 2022, 20:59
ray5150 schreef: ↑ za 23 apr 2022, 20:30
Ik heb nou niet de indruk dat je je echt hoeft te haasten. Er is nog geen enkele aankondiging bekend gemaakt.
haha nee dat is zo maar het zit wel in het achterhoofd
en ik hoop het ook ergens
lijkt me gezellig iedereen weer eens te zien en dit keer iets meer rond te struinen
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 14 dec 2022, 18:58
wat lees ik nou?
Shadow schreef: ↑ wo 14 dec 2022, 18:43
....
7 mei Breda
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » wo 14 dec 2022, 19:14
Die komt er! Eerst Hengelo!