Hallo,ik John 65 jr
graag zou ik geholpen willen worden met een speaker keuze. Een Subwoofer.
Zou deze graag zelf maken /aanpassen
Ben wel bekend op het gebied van electronica, solderen ,
Arduino , zelfbouwpakketjes enz.
Even kijken nog waar ik deze vraag zou kunnen uitleggen.
Bedankt voor het toevoegen !!
Moderator: Beheerdersteam
-
Jometdebanjo
- Berichten: 3
- Lid geworden op: za 19 nov 2022, 21:07
Re: Bedankt voor het toevoegen !!
Welkom John en kijk even in het "Aangeboden" topic ... daar staat een keurige sub voor een zeer aangename prijs!
viewtopic.php?t=31064
Peerless XLS
viewtopic.php?t=31064
Peerless XLS
