Tangband W3-2088S0F

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

VintageHarry

Re: Tangband W3-2088S0F

Bericht door VintageHarry »

wouter schreef: di 31 mei 2022, 16:27
voor mij is delen een beetje zonder van de tijd gebleken.
Begrijpelijk maar wel jammer, ik lees je topics altijd met veel interesse :(
Douwe84

Bericht door Douwe84 »

idem, ik heb weinig kennis van zaken dus net zo weinig toe te voegen, lees wel graag mee :)
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

wat extra motivatie misschien?
viewtopic.php?t=30739
wouter
Ook commercieel actief

Bericht door wouter »

wouter schreef: di 31 mei 2022, 16:27
Printer draait momenteel op school, Hypex Fusion ligt bij Hypex maar die ontdekken niets vreemds...

Ben erg druk met kasten bouwen voor muzikanten, dus het is momenteel op een lager pitje. Zijn de Fusions terug dan eindelijk home audio. Maak ik de paaskuiken na als referentie en dan ga ik verder met dit project.

Maar heb ook andere verwachting van topics, dus voor mij is delen een beetje zonder van de tijd gebleken. Een aantal topics is gewoon een monoloog gebleken. Mijm enthousiasme is daarom niet meer wat het was merk ik, dus prio's verschoven.
Sinds vorige week de Fusions weer stereo spelend. Nadat ik mijn storende exemplaar terug had heb ik hem gewoon kunnen gebruiken (met software update). De versterker viel niet meer weg, geen ruis meer. Gewoon goed - behalve dat hij alleen met de grootste zorg naar Hypex mag en deze bij Hypex los in een doos gestopt is en met verbogen plaat hier door een bezorger bij de voordeur achter gelaten is.
Ik heb er lol mee gehad toen ik aan een Liionidas OB heb lopen meten om het passieve filter actief na te bouwen. Toen las ik in de manual dat de plate amp helemaal uit moet,voor je van brug naar 2ch kunt schakelen. Dit moest ik dus nog even rechtzetten hier, dat stond in de handleiding ;-)
Nadat de Hypex niet meer aan wilde moest ik hem aan de laptop hangen afgelopen week, maar nu werkt alles weer zoals zou moeten.

Ik ben met een ander project bezig dat overlapt met dit project - dus deze gaat ook weer wat aandacht krijgen. Ik kwam tegen dat ik niet wist hoe de Fusions op 2ch moest, dat wilde ik zelf even rechtzetten. Bij deze ;-)
Plaats reactie