Onlangs heb ik losse onderdelen uit de Harman Kardon AVR 7000 aangekocht.
Het betreffen: ringkerntrafo met inschakelverstraging; pcb board met brugcel en grote elco’s voor de hoofdvoeding van de eindversterkers. Twee kanaals eindversterker pcb met heatsink; Drie kanaals eindversterker pcb met heatsink; concept 70 volt voeding voor eindversterkers (ac komt van ringkerntrafo).
Met behulp van een (digitaal) service manual ( van internet geplukt) heb ik getracht er een 5 kanaals versterker van te maken, zonder gebruikmaking van het mainboard en de processor in de orginele Harman Kardon AV reciever.
Het uitzoekwerk wordt mij, mede door mijn aandoeningen en oudere leeftijd ( ik loop tegen de 80 ) te veel en ga er niet mee verder. Reden om alles hier aan te bieden om er wat moois van te maken. Kijk naar de specs, volgens mij een hele goede versterker!
Ik zal hier één foto posten hoe het zou kunnen worden, meedere foto’s beschikbaar.
De liefhebber mag het geheel voor € 70,= hebben.
Harman Kardon avr 7000 eindversterkers
Harman Kardon avr 7000 eindversterkers
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door audio.ghu op wo 25 mei 2022, 9:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: Harman Kardon avr 7000 eindversterkers
Wil je svp een prijs noemen, regels vraag & aanbod. Kan ook een symbolisch bedrag zijn, of verzendkosten bv.
Okay, reeds aangepastBarry2001 schreef: ↑di 24 mei 2022, 22:35Wil je svp een prijs noemen, regels vraag & aanbod. Kan ook een symbolisch bedrag zijn, of verzendkosten bv.
Heb je alle andere printen en de witte platte verbindings kabels nog ?