24 stuks LM3886 versterker PCB's (AANGEPAST)
24 stuks LM3886 versterker PCB's (AANGEPAST)
De winter is weer bijna voorbij en heb daarom allerlei spul te koop waar ik iets mee had willen doen.
Alles is nieuw tenzij het expliciet is aangegeven.
24 stuks van de veel gebruikte LM3886 versterker PCB's. Eenvoudig te bouwen, want alle componentwaarden zijn aangegeven. Potentieel 56Watt per kanaal met de juiste voeding.
Alles voor 25 euro inclusief verzendkosten
Alles is nieuw tenzij het expliciet is aangegeven.
24 stuks van de veel gebruikte LM3886 versterker PCB's. Eenvoudig te bouwen, want alle componentwaarden zijn aangegeven. Potentieel 56Watt per kanaal met de juiste voeding.
Alles voor 25 euro inclusief verzendkosten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door 211audio op ma 21 mar 2022, 14:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Een setje LM3886 versterker PCB's
Zou handig zijn als je de LM3886 er ook bij kan leveren, moeilijk aan te komen momenteel...
Het zijn mono-bordjes toch? Dan wil ik er wel 2. Ben momenteel een versterker aan het 'bouwen', obv de LM3886 systeembordjes van de Ali, gewoon voor de gein. En deze bordjes zouden een mooie evolutie kunnen zijn.
Ff regelen via de PB?
Ff regelen via de PB?
Ik wekte misschien de indruk dat ik geïnteresseerd ben maar bedoelde het voor een eventuele koper....
Re: 24 stuks LM3886 versterker PCB's (AANGEPAST)
Ik heb je nog een PB gestuurd, maar volgens mij zit je postvak vol 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Zijn deze verkocht Peter?
Ik probeer ook al even contact te krijgen, maar zijn postvak zit helaas vol denk ik.
Ik heb vier van deze printjes mogen ontvangen, maar wilde er graag nog iets meer info over...
Ik heb vier van deze printjes mogen ontvangen, maar wilde er graag nog iets meer info over...
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Een persoonlijk bericht is een normaal forumbericht dat niet aan iedereen wordt getoond. Staat het in je Postvak uit, dan is het voor de ontvanger eveneens zichtbaar. Vind je het terug in Verzonden berichten, dan heeft hij het gelezen.
Waarschijnlijk houdt hij zijn berichten en topic niet in de gaten. Misschien reageert hij wel op e-mail.
Ps: als aan het einde van de week nog niet is gereageerd, zullen we de advertentie maar sluiten.
Waarschijnlijk houdt hij zijn berichten en topic niet in de gaten. Misschien reageert hij wel op e-mail.
Ps: als aan het einde van de week nog niet is gereageerd, zullen we de advertentie maar sluiten.
Staat inderdaad nog in postvak uit, met een (1) er achter.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Dan heeft Peter je bericht inderdaad nog niet gelezen.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Mocht TS zijn advertentie nog in de gaten krijgen, dan kan hij even een berichtje sturen om het te heropenen.