Zoekt en gij zult vinden ?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Zoekt en gij zult vinden ?

Bericht door Ah!buis »

Op zoek naar een bijdrage om te vermelden bij een antwoord op iets eigenaardigs gestuit.
Met zoeken vindt je wat er in de forumlijst niet (meer?) staat :o
zoek.jpg
De eerste zou tussen de twee eronder moeten te vinden zijn, staat er niet maar is er wel (via "zoek").Raar :think:
Anne
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: Zoekt en gij zult vinden ?

Bericht door molekuul »

Of is het een zoek systeem, alles raakt zoek?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Zoekt en gij zult vinden ?

Bericht door Shadow »

Da's nog van voor de grote donkerte afgelopen jaar, dat is gewoon anders terug gezet oid.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Zoekt en gij zult vinden ?

Bericht door Ah!buis »

Weer een zoekprobleem :(
Een verzorgster hier vraagt weer om nog 's een muziekje op te nemen zodat ze dat in de auto kan afspelen.
Nu had ik dat al eerder gedaan en dat duurde eindeloos.
Had ik hier verteld en toen een recept gekregen (dacht van Marp) hoe het te doen zonder via downloadhelper van het vosje te gaan.
Ondertussen vergeten (blijft niet meer hangen) dus je denk even terugkijken.Waar was 't ook alweer ?
Makkelijk, even zoeken op downloadhelper, moet er instaan hoort bij het verhaal.
Zoekfunktie levert niks op :?
-Weer iemand nog waar 't stond en
-waarom is het "onvindbaar" ?
Anne

Oh ja, het was nog in 2020, dus niet zo lang geleden.
Gebruikersavatar
wdd
Berichten: 103
Lid geworden op: za 19 jun 2010, 18:35
Locatie: Rotselaar (B)

Re: Zoekt en gij zult vinden ?

Bericht door wdd »

Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Zoekt en gij zult vinden ?

Bericht door Ah!buis »

Ja idd, dank je :dank:
Snap niet waarom het bij mij niet lukte :think:
Anne
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Zoekt en gij zult vinden ?

Bericht door Ah!buis »

Iets eigenaaardigs vanavond :think:
Anne
Bijlagen
mis.png
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Zoekt en gij zult vinden ?

Bericht door Marp »

Niet zo eigenaardig: op dat moment had ik nog maar net de oorspronkelijke datum hersteld van een topic dat per ongeluk omhoog was gehaald.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Zoekt en gij zult vinden ?

Bericht door Ah!buis »

Marp schreef: zo 20 feb 2022, 21:47
Niet zo eigenaardig: op dat moment had ik nog maar net de oorspronkelijke datum hersteld van een topic dat per ongeluk omhoog was gehaald.
Eerst denk je, he iets nieuws over een oud onderwerp.En dan zie je de datum, wat heb ik nou aan m'n klomp hangen ? :lol:
Maar mooi dat je het forum in goede staat houdt, :dank:
Anne
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”