Ik zei dan ook misschien, of het fout gaat zal ook wel afhangen waar de buis gemaakt werd. Maar mijn ervaring is bij 50% kans gaat 't 100% misSSassen schreef: ↑vr 28 jan 2022, 20:30Mja, ik had het ook al gezien, zal er nog eens in detail naar kijken, maar realiseer mij ook dat het adagium van ontwerpers van buizenapparatuur vaak was: halfgeleiders hebben specificaties, buizen een gebruiksaanwijzing. Oftewel het luistert allemaal niet zo heel erg nauw, toch?
En 's zomers geen tijd voor buizenversterkers dus, meer voor vertier buiten.
Anne
