Afgelopen met AliExpress voor onderdelen?
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Afgelopen met AliExpress voor onderdelen?
CD gekocht via Discogs. 4 pond (ja, uit de UK). moet dus helemaal 52 cent aan BTW betalen.... plus 4 euri aan afhandelingskosten van PostNL
Re: Afgelopen met AliExpress voor onderdelen?
Ik kwam er ook achter dat ze nu vanuit UK invoerrechten heffen, 4,80 importheffing over 2 elco's van 6/pst.
Vanuit China gaat het wel goed nog geen importheffingen gehad op kleine artikelen, alleen btw.
Vanuit China gaat het wel goed nog geen importheffingen gehad op kleine artikelen, alleen btw.
