Daudio C1kit "net even anders"
Moderator: Beheerdersteam
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Ik zou ook wel eens een goed geïmplementeerde open baffle willen horen. Ik heb jaren geleden iets gehoord waar ik niet van onder de indruk was, maar die had een van zichzelf al sterk gekleurde breedbander die zonder enige vorm van correctie werkte. Het was niet meer dan een plank met een luidspreker er in. Dit lijkt me van een heel ander niveau, dus bij gelegenheid ga ik graag voor een herkansing!
Denk dat ik de C1 ook in de Warnex ga zetten, dat kwam met mijn Octo sub ook mooi uit de verf plus dat het een erg sterke en taaie lak is
Dat kan best mooi worden!
Daarbij is het erg lastig om hem anders goed strak te krijgen en met warnex heb je daar geen last van.
Daarbij is het erg lastig om hem anders goed strak te krijgen en met warnex heb je daar geen last van.
Als het doek er altijd voor zit, dan maakt het weinig uit natuurlijk.
Back baffles zijn (op de bekabeling groefjes na) ook klaar
Dat denk ik ook wel, wil alleen die schuine 45 graden kant bij het mid/hoog in de achter baffle nog flink wat groter hebben maar dan moet ik een grotere 45 graden frees scoren.
Freesje van 12,7mm (1/2inch) is standaard en niet duur. Bij eenmalig gebruik hoef je geen prijzig exemplaar te kopen.
- Leeuwarden
In mijn model sluit de afschuining met 12mm direct aan op de opening. En de schotten weer direct op de rand van de afschuining. Ik vind het qua design mooier om de schotten net wat naar binnen te zetten namelijk. Maar bij jouw ontwerp pakt dat anders uit dus ik snap dat je het zo doet.
Vindt €13,00 met gratis (Amazon.de/Prime) verzenden best meevallen.
En morgen binnen.
En morgen binnen.
Laatst gewijzigd door holco op do 28 okt 2021, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt, bij mij zit de verspringing in het rvs, de schotten komen dus gelijk met buitenkant baffle.
En met de bestelde frees blijft er 2mm recht staan wat weer netjes op de maantjes aansluit.
En met de bestelde frees blijft er 2mm recht staan wat weer netjes op de maantjes aansluit.
jeroen_d schreef: ↑do 28 okt 2021, 12:31In mijn model sluit de afschuining met 12mm direct aan op de opening. En de schotten weer direct op de rand van de afschuining. Ik vind het qua design mooier om de schotten net wat naar binnen te zetten namelijk. Maar bij jouw ontwerp pakt dat anders uit dus ik snap dat je het zo doet.
- SSassen
- Contacteer:
jeroen_d schreef: ↑do 28 okt 2021, 12:31In mijn model sluit de afschuining met 12mm direct aan op de opening. En de schotten weer direct op de rand van de afschuining. Ik vind het qua design mooier om de schotten net wat naar binnen te zetten namelijk. Maar bij jouw ontwerp pakt dat anders uit dus ik snap dat je het zo doet.