Daudio C1kit "net even anders"
Moderator: Beheerdersteam
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Ik zou ook wel eens een goed geïmplementeerde open baffle willen horen. Ik heb jaren geleden iets gehoord waar ik niet van onder de indruk was, maar die had een van zichzelf al sterk gekleurde breedbander die zonder enige vorm van correctie werkte. Het was niet meer dan een plank met een luidspreker er in. Dit lijkt me van een heel ander niveau, dus bij gelegenheid ga ik graag voor een herkansing!
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Denk dat ik de C1 ook in de Warnex ga zetten, dat kwam met mijn Octo sub ook mooi uit de verf plus dat het een erg sterke en taaie lak is
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Dat kan best mooi worden!
Daarbij is het erg lastig om hem anders goed strak te krijgen en met warnex heb je daar geen last van.
Daarbij is het erg lastig om hem anders goed strak te krijgen en met warnex heb je daar geen last van.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Als het doek er altijd voor zit, dan maakt het weinig uit natuurlijk.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Back baffles zijn (op de bekabeling groefjes na) ook klaar
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Dat denk ik ook wel, wil alleen die schuine 45 graden kant bij het mid/hoog in de achter baffle nog flink wat groter hebben maar dan moet ik een grotere 45 graden frees scoren.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Freesje van 12,7mm (1/2inch) is standaard en niet duur. Bij eenmalig gebruik hoef je geen prijzig exemplaar te kopen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Daudio C1kit "net even anders"
In mijn model sluit de afschuining met 12mm direct aan op de opening. En de schotten weer direct op de rand van de afschuining. Ik vind het qua design mooier om de schotten net wat naar binnen te zetten namelijk. Maar bij jouw ontwerp pakt dat anders uit dus ik snap dat je het zo doet.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Vindt €13,00 met gratis (Amazon.de/Prime) verzenden best meevallen.
En morgen binnen.
En morgen binnen.
Laatst gewijzigd door holco op do 28 okt 2021, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Klopt, bij mij zit de verspringing in het rvs, de schotten komen dus gelijk met buitenkant baffle.
En met de bestelde frees blijft er 2mm recht staan wat weer netjes op de maantjes aansluit.
En met de bestelde frees blijft er 2mm recht staan wat weer netjes op de maantjes aansluit.
jeroen_d schreef: ↑do 28 okt 2021, 12:31In mijn model sluit de afschuining met 12mm direct aan op de opening. En de schotten weer direct op de rand van de afschuining. Ik vind het qua design mooier om de schotten net wat naar binnen te zetten namelijk. Maar bij jouw ontwerp pakt dat anders uit dus ik snap dat je het zo doet.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Daudio C1kit "net even anders"
jeroen_d schreef: ↑do 28 okt 2021, 12:31In mijn model sluit de afschuining met 12mm direct aan op de opening. En de schotten weer direct op de rand van de afschuining. Ik vind het qua design mooier om de schotten net wat naar binnen te zetten namelijk. Maar bij jouw ontwerp pakt dat anders uit dus ik snap dat je het zo doet.
