het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://link.marktplaats.nl/m1753138241
Visaton Starlet G surround set
€ 50,00
Utrecht
Als iemand in een deel interesse heeft dan hou ik me aanbevolen voor de overige units (niet zozeer de kasten) ... financiën komen we wel uit. Enige handicap is dat ik geen vervoer heb om naar Utrecht te rijden.
Visaton Starlet G surround set
€ 50,00
Utrecht
Als iemand in een deel interesse heeft dan hou ik me aanbevolen voor de overige units (niet zozeer de kasten) ... financiën komen we wel uit. Enige handicap is dat ik geen vervoer heb om naar Utrecht te rijden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik wil ze wel ophalen en demonteren voor je, kan de drivers evt verzenden of we regelen wat anders qua driver vervoerSARK schreef:https://link.marktplaats.nl/m1753138241
Visaton Starlet G surround set
€ 50,00
Utrecht
Als iemand in een deel interesse heeft dan hou ik me aanbevolen voor de overige units (niet zozeer de kasten) ... financiën komen we wel uit. Enige handicap is dat ik geen vervoer heb om naar Utrecht te rijden.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Oh dat zou ik super vinden! Ga ik nu een koopafspraak maken met de Marktplaatsverkopert ... verder via pm
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Synergistic Research Blue zekeringen 5x20 10A
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... 0-10a.html

https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... 0-10a.html
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Je kan zoiets beter niet kopen, dan gaat je nieuwe glas binnen deWalt schreef:
kortste keren ook weer scheuren.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
2 mooie luidsprekers, gratis
In conus van beide speakertorens zit een scheur. Enige lakschade ook.
https://link.marktplaats.nl/m1751096136
Groningen
Volgens mij Tangband units
In conus van beide speakertorens zit een scheur. Enige lakschade ook.
https://link.marktplaats.nl/m1751096136
Groningen
Volgens mij Tangband units
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bij Cranendonck weten ze het wel wat Leo nodig had. 
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Audyn Cap MKP 0.47uF 630 VDC van Intertechnik
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... tertechnik
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... tertechnik
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Kan haast niet missen.Shadow schreef:John Eekels?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Geinig, de starterset die Roland van caps and coils toendertijd had samen gesteld voor de forumleden hier, aangevuld met ander spul:
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... ousPage=lr
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... ousPage=lr
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Jammer van die storende zwarte rand om de units.Walt schreef:
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Of hij heeft zich verpiert met frezen. Fraai is anders idd.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
De openingspost schreef:om anderen te attenderen op interesante, elders (marktplaats, ebay, etc) aangeboden spullen. alle andere topics in deze sectie dus alleen voor spullen die je zelf verkooopt, spullen die iemand anders verkoopt kunnen hier
Ps: naast dit topic voor heuse tips, lopen in de kantine wat topics voor het delen van opvallende, absurde of grappige advertenties:
Enkele recente "kooptips" zijn in het bovenste topic ondergebracht.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
BNS E12S luidsprekers (volgens mij zitten hier de bekende Vifa 19 tweeters in)
https://link.marktplaats.nl/m1750360611
2 zwarte BNS boxen maten: hoogte 38 cm, breedte 24,diepte 22
€ 30,-
Amsterdam
Eventuele inspectie of verzenden kan ik wel doen als het niet heel ver uit mijn buurt is (kan de exacte locatie van de verkopert niet zien)
https://link.marktplaats.nl/m1750360611
2 zwarte BNS boxen maten: hoogte 38 cm, breedte 24,diepte 22
€ 30,-
Amsterdam
Eventuele inspectie of verzenden kan ik wel doen als het niet heel ver uit mijn buurt is (kan de exacte locatie van de verkopert niet zien)
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Yep, al weet ik niet of dat de versie met of zonder FF is. Voor een vergelijkbare prijs zie je ze trouwens nog wel eens vaker, blijkbaar is het niet het meest geliefde model van dit merk
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Volgens iemand die er verstand van heeft (de advertentie is ook op het MFBfreaks forum besproken) dateert de set uit het eind van de 60er jaren. Het waren waarschijnlijk luidsprekers bestemd voor gebruik bij een verplaatsbare projector, ELA was de professionele beeld- en geluidstak van Philips.
