Was wat laat in de middag en dhet licht was niet ideal voor de oude camera. Misschien morgen wat picaś met beter resultaat
Een RH84 dus maar met phono versterker om een platenspeler aan te kunnen sluiten.
En een onconventionele bouw. Gebruik makend van hoogteverschil van diverse bedradingen om trafo's naar wens te plaatsen.
Indien de bedrading allemaal op de bodemplaat zou lopen, zou het waarschijnlijk brom veroorzaken.
Ga misschien nog eentje bouwen, met een smalle versterker met achter de voeding, dan de ugts, en dan de buizen. Want bedrading is niet meer een belemmering om een versterker te maken zoals je graag wil dat die er op de topplaat mooi gearrangeerd uitziet.
Met dank aan de nooit aflatende steun en support van dit forum, die deze hobby voor mij mogelijk maakt. Dank en Hulde !
