EL84 SE (RH)volgens instaptopic met phono trap. Zelfde als in versterker topic.

Laat in alle details je versterker creaties zien!

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
In een showcase-onderwerp kunnen geen reacties worden geplaatst.
Zie ook: info en index
Gebruikersavatar
Splinter226
Berichten: 435
Lid geworden op: do 11 apr 2013, 19:07

EL84 SE (RH)volgens instaptopic met phono trap. Zelfde als in versterker topic.

Bericht door Splinter226 »

P1060101.JPG
P1060104.JPG

P1060110.JPG
P1060127.JPG
P1060128.JPG
P1060133.JPG
Was wat laat in de middag en dhet licht was niet ideal voor de oude camera. Misschien morgen wat picaś met beter resultaat ;-)

Een RH84 dus maar met phono versterker om een platenspeler aan te kunnen sluiten.
En een onconventionele bouw. Gebruik makend van hoogteverschil van diverse bedradingen om trafo's naar wens te plaatsen.
Indien de bedrading allemaal op de bodemplaat zou lopen, zou het waarschijnlijk brom veroorzaken.

Ga misschien nog eentje bouwen, met een smalle versterker met achter de voeding, dan de ugts, en dan de buizen. Want bedrading is niet meer een belemmering om een versterker te maken zoals je graag wil dat die er op de topplaat mooi gearrangeerd uitziet.

Met dank aan de nooit aflatende steun en support van dit forum, die deze hobby voor mij mogelijk maakt. Dank en Hulde ! :goeie: :proost:
Bijlagen
P1060109.JPG
Plaats reactie