Rod Elliott (ESP) is verhuisd

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Rod Elliott (ESP) is verhuisd

Bericht door Pjotr »

De bekende site van Rod Elliott (ESP) waar je zo'n beetje alles over audio en zelfbouw audio kunt vinden wat je maar wenst heeft een andere url. Heel veel links op het web en hier op het forum die er naar verwijzen doen het niet meer. Ik vond de site hier terug:

http://sound.whsites.net/index2.html
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Rod Elliott (ESP) is verhuisd

Bericht door Barry2001 »

Klopt, al even geleden weer, Elliott op DIYaudio: http://www.diyaudio.com/forums/everythi ... bsite.html.
CornelisJ
Berichten: 177
Lid geworden op: zo 20 mar 2005, 13:21

Re: Rod Elliott (ESP) is verhuisd

Bericht door CornelisJ »

Pjotr schreef:
De bekende site van Rod Elliott (ESP) waar je zo'n beetje alles over audio en zelfbouw audio kunt vinden wat je maar wenst heeft een andere url. Heel veel links op het web en hier op het forum die er naar verwijzen doen het niet meer. Ik vond de site hier terug:
http://sound.whsites.net/index2.html
Wellicht ten overvloede, de URL van de site van Rod Elliot (ESP) is al weer een jaar of twee:
https://sound-au.com/
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”