Ik heb sinds kort een setje klonwall luidsprekers, die ik zelf gebouwd heb. De ruimte waar ze in staan is vrij klein( 2,5x3,5 mtr diep), maar met veel schuiven, klooien met demping in de kast en de bipolair c's te hebben vervangen door mkp heb ik het nu erg goed aan het klinken gekregen.
Nu was mijn gedachtegang laat ik een stoeptegels van 60x40 onder de kasten zetten, zodat ze wat meer op oorhoogte komen, en net het laatste tikje laag wat teveel is( echt net) weg te werken. Tegels eronder dus, en luisteren... mn laag is weer terug bij af.
( versterkers zijn 300b se)
Groet,
Jeroen, tilburg
