het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
hopelijk klopt alles, want meestal geldt "als het te mooi is om waar te zijn, dan klopt dat ook"
http://www.audioreview.com/product/spea ... herry.html
https://6moons.com/audioreviews/thiel/2.4.html
http://www.stereophile.com/floorloudspe ... RwzYhXd.97
http://www.soundstage.com/revequip/thiel_cs24.htm
http://www.hifi.nl/nieuws/2668/Thiel-CS2.4.html
6 rooitjes nieuw....
http://www.audioreview.com/product/spea ... herry.html
https://6moons.com/audioreviews/thiel/2.4.html
http://www.stereophile.com/floorloudspe ... RwzYhXd.97
http://www.soundstage.com/revequip/thiel_cs24.htm
http://www.hifi.nl/nieuws/2668/Thiel-CS2.4.html
6 rooitjes nieuw....
Re: De grollen van marktplaats !
Ik weet niet of dit iets is voor een van de speaker boxen bouwers
https://link.marktplaats.nl/m1736702135 ... ios_tablet
Is een aardige kerel en k wil eventueel wel wat gaan ophalen bj hem als er gebruik gemaakt wordt van de zelfbouw express
https://link.marktplaats.nl/m1736702135 ... ios_tablet
Is een aardige kerel en k wil eventueel wel wat gaan ophalen bj hem als er gebruik gemaakt wordt van de zelfbouw express
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik weet niet wat de vraagprijs was, maar met die 3" fullrange heb ik echt wat dus ik had ze ook wel gewild. Zeer bijzonder dingetje, onderscheidend ontwerp als geheel. Een man met een visie, love it!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
daar heeft iemand echt enorm veel mazzel gehad zeg.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Mooie speakertjes van ontwerper en bouwer Keith Marshall:
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die zijn hier al meerdere keren voorbij gekomen, maar ze zijn nu duurder, heeft op 400 gezeten dacht ik, deze zijn van ex forum lid Ralf.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Heel geen budget voor maar wel een tweeter nodig voor boven de SB Acoustics MW16P-4 dus ik struin marktplaats gewoon af en toe door 
Seas Excel T25CF002 'Millennium' met extra RVS ringen
€ 400,00
https://link.marktplaats.nl/m1737026644 ... ialbuttons
Seas Excel T25CF002 'Millennium' met extra RVS ringen
€ 400,00
https://link.marktplaats.nl/m1737026644 ... ialbuttons
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die heb ik ook nog liggen. Ga ik ook nog wat mee maken.Douwe84 schreef:Heel geen budget voor maar wel een tweeter nodig voor boven de SB Acoustics MW16P-4 dus ik struin marktplaats gewoon af en toe door![]()
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Cool, ik had de dxt in gedachten maar dat is al een paar keer gedaan..pappaleo schreef:Die heb ik ook nog liggen. Ga ik ook nog wat mee maken.Douwe84 schreef:Heel geen budget voor maar wel een tweeter nodig voor boven de SB Acoustics MW16P-4 dus ik struin marktplaats gewoon af en toe door![]()
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Inderdaad,die DXT is onderhand wel een beetje klaar.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nou ja, hij zal ongetwijfeld erg goed zijn. Maar ik wil iets zelf maken en geen afgeleide vandre schreef:Inderdaad,die DXT is onderhand wel een beetje klaar.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Precies!
Dan is de Millennium een stuk fraaier.
Dan is de Millennium een stuk fraaier.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Juist, voorlopig niet iig hahadre schreef:Precies!
Dan is de Millennium een stuk fraaier.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Kijk eens bij Chris-T z'n opruiming dan...Douwe84 schreef:Juist, voorlopig niet iig hahadre schreef:Precies!
Dan is de Millennium een stuk fraaier.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Gezien idd. Geld is even voor andere dingen. Kleine op komst bvShadow schreef:Kijk eens bij Chris-T z'n opruiming dan...Douwe84 schreef:Juist, voorlopig niet iig hahadre schreef:Precies!
Dan is de Millennium een stuk fraaier.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
14 septemberShadow schreef:Oh jahelemaal vergeten, wat is de due-date?
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Geld kun je dan hard gebruiken voor al die poepluiers.Douwe84 schreef:Gezien idd. Geld is even voor andere dingen. Kleine op komst bvShadow schreef:Kijk eens bij Chris-T z'n opruiming dan...Douwe84 schreef:
Juist, voorlopig niet iig haha
Een vriend van mij heeft dat eens voor de grap van al die jaren uitgerekend van z'n kinderen.
Schrok hij wel een beetje van
