Nobudget monitor - goedkope kwaliteitsweergave
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nobudget monitor - goedkope kwaliteitsweergave
Deze past mooi in het lijstje in het 2 weg kiestopic danwel tussen de showcases imo, animo genoeg voor betaalbaar bouwen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Nobudget monitor - goedkope kwaliteitsweergave
jij dacht t is de 10e verjaardag van t kastje, laat ik er nog eens naar kijken 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Nobudget monitor - goedkope kwaliteitsweergave
Zoiets, er waren wat forumleden die interesse hadden en ik realiseerde mij dat ik de Sketchup tekeningen nooit online heb gezet.Henkjan schreef:jij dacht t is de 10e verjaardag van t kastje, laat ik er nog eens naar kijken
Re: Nobudget monitor - goedkope kwaliteitsweergave
Zijn de units nog verkrijgbaar ? anders heeft nabouwen weinig zin.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Nobudget monitor - goedkope kwaliteitsweergave
Visaton drivers, die zijn nog beschikbaar als jij en ik tussen zes plankjes liggen!ray5150 schreef:Zijn de units nog verkrijgbaar ? anders heeft nabouwen weinig zin.
https://www.reichelt.nl/nl/nl/visaton-l ... 22569.html?
https://www.reichelt.nl/nl/nl/visaton-k ... 35580.html
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Nobudget monitor - goedkope kwaliteitsweergave
Maar pas een jaar of drie terug dat ‘ie in Hengelo te horen was toch?Henkjan schreef:jij dacht t is de 10e verjaardag van t kastje, laat ik er nog eens naar kijken
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Nobudget monitor - goedkope kwaliteitsweergave
Klopt, ik heb 'm pas in 2019 afgemaakt.VintageHarry schreef:Maar pas een jaar of drie terug dat ‘ie in Hengelo te horen was toch?Henkjan schreef:jij dacht t is de 10e verjaardag van t kastje, laat ik er nog eens naar kijkenKlonk zeker niet verkeerd toen.
Re: Nobudget monitor - goedkope kwaliteitsweergave
SSassen schreef:Visaton drivers, die zijn nog beschikbaar als jij en ik tussen zes plankjes liggen!ray5150 schreef:Zijn de units nog verkrijgbaar ? anders heeft nabouwen weinig zin.
https://www.reichelt.nl/nl/nl/visaton-l ... 22569.html?
https://www.reichelt.nl/nl/nl/visaton-k ... 35580.html
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Nobudget monitor - goedkope kwaliteitsweergave
Sander, ik zal hem ook in de lijst met 2weg monitoren opnemen.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Nobudget monitor - goedkope kwaliteitsweergave
Fijn, dankjewel Hans.Hans Nootdorp schreef:Sander, ik zal hem ook in de lijst met 2weg monitoren opnemen.
