zijn er nog wel vernieuwende ontwerpen op ons forum?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: zijn er nog wel vernieuwende ontwerpen op ons forum?

Bericht door OpaBert »

Shadow schreef:
OpaBert schreef:
Shadow schreef:
En de boel goed afzekeren :lol:
Daar zou ik niet aan gedacht hebben Joram :D een audiofile zekering moet er natuurlijk ook in
Meer vanwege het kortsluitvermogen van zo'n EV O:)
Explosief Vehicle :think:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: zijn er nog wel vernieuwende ontwerpen op ons forum?

Bericht door Pjotr »

Explosief niet zo maar als het fikt dan fikt Lithium ook goed. De brandweer heeft nu al nachtmerries van parkeergarages met "Laadhoeken" waar er lekker veel dicht bij elkaar staan.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: zijn er nog wel vernieuwende ontwerpen op ons forum?

Bericht door OpaBert »

Pjotr schreef:
Explosief niet zo maar als het fikt dan fikt Lithium ook goed. De brandweer heeft nu al nachtmerries van parkeergarages met "Laadhoeken" waar er lekker veel dicht bij elkaar staan.
Ja heb zo,n survival aflevering gezien waar ze een mes in de batterij van een telefoontje ramde
De vonken spetterde alle kanten uit .. :shock:
Die gast wist niet hoe vlug hij zijn hoofd weg moest draaien Maar ze hadden Vuur :D
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”