Myref Fremen bromt
Moderator: Beheerdersteam
Re: Myref Fremen bromt
Volgens mij niet de bedoeling om een gestabiliseerde voeding erop aan te sluiten. Zag alle ontwerpen met normale voedingen. En die bij mij in de kast functioneert prima zonder voeding 
- Bas Horneman
- Contacteer:
Klopt. Bromvrij gelukkig. Ook zwevend.Had Bas H hem niet ook gebouwd?
Zit er een ballon met lachgas aan vast BasBas Horneman schreef:IMG_20170415_192531.jpgKlopt. Bromvrij gelukkig. Ook zwevend.Had Bas H hem niet ook gebouwd?
Wow, da's nogal krap in de kast! Ga morgen nog de 220 ohm monteren ipv 100. Mocht dat niet werken ga ik de print aan de kast hangen middels het in de handleiding beschreven schemaatje.
Beetje verwarrend, zo twee mogelijkheden tegelijk te tekenen.Het is dus of de gelijkrichter of de R+C niet alle twee.wilco87 schreef:Hieronder bijlage schema
Maar ik geloof niet dat je er iets mee opschiet
Dat verhaal van dat de brom pas langzaam opkomt wanneer er geen signaal meer is lijkt niet op brom van een aardlus.
Waar komt dat eindversterker IC vandaan ? Deugt misschien niet.
Anne
Als het een lineaire trafo voeding heeft, zal er altijd een rimpel op de voeding staan. Als de versterker een goede PSSR heeft, heb je daar verder weinig last van. Tenzij zoals Anne zegt daar iets mis mee is. Aardlussen zijn inderdaad meestal wat constanter van aard. En het langzaam opkomen past daar niet bij.
Vreemd... Je vermoedt dus dat het 2 opties in 1 zijn? Bedenker wijkt dan weer eens af van de standaard wijsheden.Ah!buis schreef:Beetje verwarrend, zo twee mogelijkheden tegelijk te tekenen.Het is dus of de gelijkrichter of de R+C niet alle twee.wilco87 schreef:Hieronder bijlage schema
Maar ik geloof niet dat je er iets mee opschiet![]()
Dat verhaal van dat de brom pas langzaam opkomt wanneer er geen signaal meer is lijkt niet op brom van een aardlus.
Waar komt dat eindversterker IC vandaan ? Deugt misschien niet.
Anne
Volgens mij zijn de IC connectoren prima, maar kan eventueel ook nog een andere proberen. Zal dat schema nog even laten voor wat het is dan.
Hoe is het ondertussen met de amp? Heb hier afgelopen week een setje my_ref fremen pcb’s binnen gekregen. Versie 1.72. Ben erg benieuwd naar het resultaat.
Jazeker, hoe meer amps hoe beter. Erg leuk om zaken te vergelijken. Wat me niet bevalt gaat weer in de verkoop.