DiY on the Fly!
Moderator: Beheerdersteam
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: DiY on the Fly!
Zoals eerder gezegd wat meet probleempjes maar ik kon er toch wel een mee werken, al zie wel wat anomalie in VituixCAD rond het XO.
Programma is ook nog redelijk onbekend dus zal vast ergens klein foutje in zijn geslopen.
Programma is ook nog redelijk onbekend dus zal vast ergens klein foutje in zijn geslopen.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: DiY on the Fly!
VituixCAD is ook freeware, ik zal Xsim eens opzoeken.. de meetfiles heb ik wel staan.
En voor dit moment is het wat het is, was er meer tijd kwam er meer raad
En voor dit moment is het wat het is, was er meer tijd kwam er meer raad
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: DiY on the Fly!
Ingebouwd en klaar voor morgen.. rest nog netjes verpakken voor de trip naar Hengelo.
Ohja.. voet van de speaker(beukenmultiplex) toch maar zwart geverfd.
Ohja.. voet van de speaker(beukenmultiplex) toch maar zwart geverfd.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: DiY on the Fly!
Het is eigenlijk bijna onbegrijpelijk dat het alweer een jaar terug is sinds de zelfbouwwedstrijd.
Eigenlijk ben ik ook niet heel erg actief geweest in de zelfbouw, enkel een paar kleine tussendoor projectjes om wat aan te meten.
W.b.t. de wedstrijd luisterspreker deze speelt nog steeds in originele vorm zonder wijzigingen aan filter/demping o.i.d. en heeft plek gevonden in de woonkamer waar de rest van mijn gezin er toch ook wel blij mee is!
Erg jammer dat afgelopen jaar geen gelegenheid is geweest om deze te demonstreren op één of andere luisterdag en het ziet er naar uit dat dit ook niet eerder dan einde 2021 weer zou kunnen
We gaan het zien.....
Eigenlijk ben ik ook niet heel erg actief geweest in de zelfbouw, enkel een paar kleine tussendoor projectjes om wat aan te meten.
W.b.t. de wedstrijd luisterspreker deze speelt nog steeds in originele vorm zonder wijzigingen aan filter/demping o.i.d. en heeft plek gevonden in de woonkamer waar de rest van mijn gezin er toch ook wel blij mee is!
Erg jammer dat afgelopen jaar geen gelegenheid is geweest om deze te demonstreren op één of andere luisterdag en het ziet er naar uit dat dit ook niet eerder dan einde 2021 weer zou kunnen
We gaan het zien.....
