Vrouw Bert overleden

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Piet1950
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 15:34
Locatie: Alblasserwaard

Re: Vrouw Bert overleden

Bericht door Piet1950 »

Bert, van harte gecondoleerd met dit zware verlies. Hierdoor is alles anders geworden in je leven. En als ik het goed begrijp, is het allemaal ook wel heel snel gegaan. Zo kun je nauwelijks afscheid nemen. Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Piet
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Vrouw Bert overleden

Bericht door markbakk »

Zag dit ook en Bert, we kennen elkaar niet persoonlijk, maar mijn deelneming!
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Vrouw Bert overleden

Bericht door motoindo »

Erg pijnlijk allemaal, sterkte daar.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Vrouw Bert overleden

Bericht door OpaBert »

Vanmorgen afscheid van haar genomen met de familieleden en vrienden
Beetje jammer dat de uitbreiding betreffende bezoekers aantal te laat werd door gegeven ,
Het was een heel mooi afscheid , met mooie muziek,.
En het is nu stil in huis en koud
ik mis haar , en dat zal wel blijven maar tijd heelt alle wonden , ik hoop deze ook.
Heb Erg veel steun van jullie en van mm familie gekregen , nu moet ik sociale vaardigheden leren om contact met mn familie te houden
en niet alleen weg vluchten in mn schuurtje met wat buizen en teveel transistors
Jullie allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven en mooie warme woorden
Dank jullie allemaal :dank:
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Vrouw Bert overleden

Bericht door hardbats »

Ik ben blij dat het een mooi afscheid is geweest Bert. Tijd heelt alle wonden al kan het even duren.
Als het corona gebeuren weer wat gaat liggen kom ik regelmatig langs om jou is uit het schuurtje te halen :wink: al is het fijn om een hobby te hebben waarmee je de gedachten wat kunt verzetten.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Vrouw Bert overleden

Bericht door Wowly »

Wat fijn dat het een waardig afscheid is geweest. Neem de tijd om voor jezelf te zorgen OK? Houd je vrienden in de buurt. En sterkte de komende tijd...
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Vrouw Bert overleden

Bericht door Muug »

:shock: :shock: :shock:

Mijn oprechte deelneming, Bert.

Wat een ellendige tijden....
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Vrouw Bert overleden

Bericht door OpaBert »

hardbats schreef:
Ik ben blij dat het een mooi afscheid is geweest Bert. Tijd heelt alle wonden al kan het even duren.
Als het corona gebeuren weer wat gaat liggen kom ik regelmatig langs om jou is uit het schuurtje te halen :wink: al is het fijn om een hobby te hebben waarmee je de gedachten wat kunt verzetten.
Daar hoop ik spoedig op Bas
Was eerst al super bezorgd voor Thea maar voor mezelf ben ik het nu wel zat
Heb mn portie ellende voor 2020 wel gehad
Met die maskers op versta ik ( bijna) niemand , je gaat ongemerkt beetje leren liplezen als je hardhorend bent
En met die maskers mis je je dat en ook nog de gelaats uitdrukking
Binnen koet de draad weer oppakken

Wowly schreef:
Wat fijn dat het een waardig afscheid is geweest. Neem de tijd om voor jezelf te zorgen OK? Houd je vrienden in de buurt. En sterkte de komende tijd...
Dankje Jan ga het zeker proberen
Mn Zwager Arnold komt donderdag weer Soep van de dag brengen :D

Muug schreef:
:shock: :shock: :shock:

Mijn oprechte deelneming, Bert.

Wat een ellendige tijden....
Ja onderschrif het helemaal
Misschien een goed idee om dit topic maar te sluiten
En proberen voor uit te kijken en hopen op een luisterdag in Breda dit jaar zonder maskers
Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

Re: Vrouw Bert overleden

Bericht door Bas Horneman »

Gecondoleerd Bert. En heel veel sterkte voor jou en je familie.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Vrouw Bert overleden

Bericht door Barry2001 »

Op verzoek van Bert sluit ik het topic, iedereen bedankt voor alle mooie en hartverwarmende reacties.
Gesloten

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”