Vrouw Bert overleden
Moderator: Beheerdersteam
Re: Vrouw Bert overleden
Bert, van harte gecondoleerd met dit zware verlies. Hierdoor is alles anders geworden in je leven. En als ik het goed begrijp, is het allemaal ook wel heel snel gegaan. Zo kun je nauwelijks afscheid nemen. Heel veel sterkte voor de komende tijd.
Piet
Piet
Re: Vrouw Bert overleden
Zag dit ook en Bert, we kennen elkaar niet persoonlijk, maar mijn deelneming!
Re: Vrouw Bert overleden
Erg pijnlijk allemaal, sterkte daar.
Re: Vrouw Bert overleden
Vanmorgen afscheid van haar genomen met de familieleden en vrienden
Beetje jammer dat de uitbreiding betreffende bezoekers aantal te laat werd door gegeven ,
Het was een heel mooi afscheid , met mooie muziek,.
En het is nu stil in huis en koud
ik mis haar , en dat zal wel blijven maar tijd heelt alle wonden , ik hoop deze ook.
Heb Erg veel steun van jullie en van mm familie gekregen , nu moet ik sociale vaardigheden leren om contact met mn familie te houden
en niet alleen weg vluchten in mn schuurtje met wat buizen en teveel transistors
Jullie allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven en mooie warme woorden
Dank jullie allemaal
Beetje jammer dat de uitbreiding betreffende bezoekers aantal te laat werd door gegeven ,
Het was een heel mooi afscheid , met mooie muziek,.
En het is nu stil in huis en koud
ik mis haar , en dat zal wel blijven maar tijd heelt alle wonden , ik hoop deze ook.
Heb Erg veel steun van jullie en van mm familie gekregen , nu moet ik sociale vaardigheden leren om contact met mn familie te houden
en niet alleen weg vluchten in mn schuurtje met wat buizen en teveel transistors
Jullie allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven en mooie warme woorden
Dank jullie allemaal
Re: Vrouw Bert overleden
Ik ben blij dat het een mooi afscheid is geweest Bert. Tijd heelt alle wonden al kan het even duren.
Als het corona gebeuren weer wat gaat liggen kom ik regelmatig langs om jou is uit het schuurtje te halen
al is het fijn om een hobby te hebben waarmee je de gedachten wat kunt verzetten.
Als het corona gebeuren weer wat gaat liggen kom ik regelmatig langs om jou is uit het schuurtje te halen
Re: Vrouw Bert overleden
Wat fijn dat het een waardig afscheid is geweest. Neem de tijd om voor jezelf te zorgen OK? Houd je vrienden in de buurt. En sterkte de komende tijd...
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Vrouw Bert overleden
Mijn oprechte deelneming, Bert.
Wat een ellendige tijden....
Re: Vrouw Bert overleden
Daar hoop ik spoedig op Bashardbats schreef:Ik ben blij dat het een mooi afscheid is geweest Bert. Tijd heelt alle wonden al kan het even duren.
Als het corona gebeuren weer wat gaat liggen kom ik regelmatig langs om jou is uit het schuurtje te halenal is het fijn om een hobby te hebben waarmee je de gedachten wat kunt verzetten.
Was eerst al super bezorgd voor Thea maar voor mezelf ben ik het nu wel zat
Heb mn portie ellende voor 2020 wel gehad
Met die maskers op versta ik ( bijna) niemand , je gaat ongemerkt beetje leren liplezen als je hardhorend bent
En met die maskers mis je je dat en ook nog de gelaats uitdrukking
Binnen koet de draad weer oppakken
Dankje Jan ga het zeker proberenWowly schreef:Wat fijn dat het een waardig afscheid is geweest. Neem de tijd om voor jezelf te zorgen OK? Houd je vrienden in de buurt. En sterkte de komende tijd...
Mn Zwager Arnold komt donderdag weer Soep van de dag brengen
Ja onderschrif het helemaalMuug schreef:![]()
![]()
![]()
Mijn oprechte deelneming, Bert.
Wat een ellendige tijden....
Misschien een goed idee om dit topic maar te sluiten
En proberen voor uit te kijken en hopen op een luisterdag in Breda dit jaar zonder maskers
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Vrouw Bert overleden
Gecondoleerd Bert. En heel veel sterkte voor jou en je familie.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Vrouw Bert overleden
Op verzoek van Bert sluit ik het topic, iedereen bedankt voor alle mooie en hartverwarmende reacties.
