KT77 PP met long tail fasedraaier
Moderator: Beheerdersteam
Re: KT77 PP met long tail fasedraaier
Er zit een mooie volle bas in wat toch wel ontbrak bij de el84, en deze versterker heeft wat meer body om het zo te zeggen, laten we hem eerst maar eens een tijdje inspelen, de afstandsbediening werk nu gelukkig wel op 5 meter.
En absoluut geen brom en de kast wordt vrijwel niet warm. Ik ben toch wel blij met de ringkern trafo, al is het maar voor het gewichts verschil.
En absoluut geen brom en de kast wordt vrijwel niet warm. Ik ben toch wel blij met de ringkern trafo, al is het maar voor het gewichts verschil.
Re: KT77 PP met long tail fasedraaier
Dat zijn leuke pic's om de week eens mee af te trappen. Een mooi resultaat Peter, gefeliciteerd!
Ben nog wel benieuwd hoe je nu de houten panelen hebt gemonteerd, kit? Ik zie nergens schroeven.
Goed bezig geweest!
Groeten, Bob
Ben nog wel benieuwd hoe je nu de houten panelen hebt gemonteerd, kit? Ik zie nergens schroeven.
Goed bezig geweest!
Groeten, Bob
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15174
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: KT77 PP met long tail fasedraaier
Gefeliciteerd Peter met het mooie eindresultaat! op naar de volgende 
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: KT77 PP met long tail fasedraaier
Heel fijn dat het resultaat er nu is! Het is een heel mooie versterker geworden.
Veel luisterplezier!
Veel luisterplezier!
Re: KT77 PP met long tail fasedraaier
Bob, ik heb aan de binnenzijde in het chassis gaatjes geboord en met 4 parkertjes per kant en in het midden deel het vastgeschroefd.Spoc schreef:Dat zijn leuke pic's om de week eens mee af te trappen. Een mooi resultaat Peter, gefeliciteerd!
Ben nog wel benieuwd hoe je nu de houten panelen hebt gemonteerd, kit? Ik zie nergens schroeven.
Goed bezig geweest!
Groeten, Bob
Wilde geen kit gebruiken. Zie de rode cirkeltjes.
Dank je Robert, deze week krijg ik de andere componenten om hem te compleet te maken(Tuner, Cd wisselaar).Heel fijn dat het resultaat er nu is! Het is een heel mooie versterker geworden.
Veel luisterplezier!
Re: KT77 PP met long tail fasedraaier
Mooi werk Peter 
Misschien de volgende keer de binnenkant net zo opgeruimd als de buitenkant,maar je bent er uiteindelijk uit gekomen
Misschien de volgende keer de binnenkant net zo opgeruimd als de buitenkant,maar je bent er uiteindelijk uit gekomen
Re: KT77 PP met long tail fasedraaier
democles schreef:Mooi werk Peter
Misschien de volgende keer de binnenkant net zo opgeruimd als de buitenkant,maar je bent er uiteindelijk uit gekomen
Tja vanaf het begin is er veel ingekomen en dan is het zoeken naar de juiste plaats en ik heb de fout gemaakt in spiegelbeeld te bouwen en daardoor verdraaide er 1 versterker, waardoor er het een en ander fout ging. Aldoende leert me, laten we maar zeggen.
Re: KT77 PP met long tail fasedraaier
Wel grappig die vormgeving zo
Een middenveld met buisjes en de eindbuizen langs de kant in de sloot
En de fase tussen de twee versterkers zit dus ook goed
Anne
Een middenveld met buisjes en de eindbuizen langs de kant in de sloot
En de fase tussen de twee versterkers zit dus ook goed
Anne
Re: KT77 PP met long tail fasedraaier
Ik vind het leuke van het ontwerp dat het wat modern aandoet met een klassieke uitstraling.Ah!buis schreef:Wel grappig die vormgeving zo![]()
Een middenveld met buisjes en de eindbuizen langs de kant in de sloot![]()
En de fase tussen de twee versterkers zit dus ook goed![]()
Anne
Maar na veel gedoe zijn we er toch samen uitgekomen.
Nu is het weer tijd voor veel
Tot het weer begint te kriebelen.
Re: KT77 PP met long tail fasedraaier
De versterker draait nu zo'n 8 uur per dag en de "2 koeltorens" doen goed hun werk
, Temperatuur van de versterker zelf wordt zo'n 30 gr dus zeker niet echt warm. De nieuwe tuner en cd wisselaar van Yamaha zitten er nu achter aangesloten en op de cd wisselaar kan ik ook nog de ipod aansluiten.
